Xerox implementeaza in Romania un model de distributie globala a serviciilor - Global Service Delivery Model
Data publicarii: 12-07-2011 | IT&C
Xerox Romania implementeaza Global Service Delivery Model (GSDM), un model de distributie globala a serviciilor, care presupune reducerea riscului asociat livrarilor de produse, prin desfasurarea unor procese sigure si repetabile, aliniate cerintelor industriei si bunelor practici Xerox.
GSDM cuprinde 7 practici si 42 de procese, acoperind intreg ciclul de furnizare a unui serviciu - de la recrutare si angajarea personalului implicat in furnizarea serviciilor, gestionarea relatiilor de business si aspectele financiare, pana la incheierea contractului. Modelul este sprijinit de trei elemente cheie: primul consta intr-o matrice care detaliaza procesele operationale, in mod standardizat, pentru a creste nivelul de transparenta in interiorul propriei organizatii. Cel de-al doilea consta intr-o evaluare a maturitatii proceselor implementate, care permite Xerox sa standardizeze si sa masoare eficienta si calitatea acestora. Cel de-al treilea element este un proces de planificare a ameliorarii serviciilor (SIP).
Procesul de Evaluare a Maturitatii (The Process Maturity Assessment) este menit sa identifice discrepantele intre modul actual de operare si cele mai bune practici, definite potrivit Modelului. Acest proces ia in considerare diferite obligatii contractuale si scoate in evidenta domeniile in care se pot aduce imbunatatiri.
"Acest model ne permite sa automatizam procesele de distributie a produselor noastre si sa ne indeplinim obligatiile contractuale la nivelul celor mai inalte standarde si la calitatea pe care clientii nostri o asteapta de la Xerox", afirma Razvan Botezatu, Services & Strategic Accounts Director Xerox Romania si Republica Moldova. "Prin implementarea GSDM ne aliniem la standardele internationale, precum ITIL si beneficiem de proceduri standardizate de lucru si de costuri predictibile", incheie el.
Timp de noua luni, in urma implementarii GSDM, o echipa a Xerox Romania a realizat propriul Manual de Proceduri pentru Conturile Clientilor, acoperind golurile intalnite pe parcurs si construind un portal eficient pentru documentarea procesului.
Pentru implementarea acestui model de servicii, Xerox Romania a primit certificarea ISO/ IEC 20000-1:2005.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI