Dupa fuziunea dintre Ardaf si Generali, italienii promoveaza cele doua branduri cu 3 mil. euro
Data publicarii: 22-09-2011 | Finante-Banci
Generali Romania, compania formata in urma fuziunii dintre Generali Asigurari si Ardaf, a lansat o campanie de promovare concentrata pe promovarea ambelor brand-uri, bugetul total fiind de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare.
Datorita profilului socio-demografic diferit al clientilor, decizia de a adopta o strategie multi-brand este una fireasca. Realizarea unei campanii care sa promovoze ambele branduri, poate parea surprinzatoare insa, complementaritatea atributelor asociate celor doua marci ne-a determinat sa alegem aceasta strategie”, a declarat Daniela Dimitriu, director de marketing.
Bugetul pentru promovare este de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare pe care noua companie le va utliza (inclusiv comunicarea cu clientii) in aceasta campanie. Mixul de comunicare include atat comunicarea cu publicul larg, cat si comunicarea cu actualii clienti si parteneri de afaceri.
"Am decis sa promovam brand-urile si nu compania, Generali Romania, pentru ca vrem sa transmitem mesajul ca Generali si Ardaf raman prezente in piata", a completat Daniela Dimitriu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice