Dupa fuziunea dintre Ardaf si Generali, italienii promoveaza cele doua branduri cu 3 mil. euro
Data publicarii: 22-09-2011 | Finante-Banci
Generali Romania, compania formata in urma fuziunii dintre Generali Asigurari si Ardaf, a lansat o campanie de promovare concentrata pe promovarea ambelor brand-uri, bugetul total fiind de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare.
Datorita profilului socio-demografic diferit al clientilor, decizia de a adopta o strategie multi-brand este una fireasca. Realizarea unei campanii care sa promovoze ambele branduri, poate parea surprinzatoare insa, complementaritatea atributelor asociate celor doua marci ne-a determinat sa alegem aceasta strategie”, a declarat Daniela Dimitriu, director de marketing.
Bugetul pentru promovare este de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare pe care noua companie le va utliza (inclusiv comunicarea cu clientii) in aceasta campanie. Mixul de comunicare include atat comunicarea cu publicul larg, cat si comunicarea cu actualii clienti si parteneri de afaceri.
"Am decis sa promovam brand-urile si nu compania, Generali Romania, pentru ca vrem sa transmitem mesajul ca Generali si Ardaf raman prezente in piata", a completat Daniela Dimitriu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI