COSMOTE Romania sustine Let's Do It, Romania!
Data publicarii: 22-09-2011 | Mediu
Peste doar doua zile, pe 24 septembrie 2011, Let's Do It, Romania! da startul celui mai mare eveniment de implicare sociala: curatenia in intreaga tara, intr-o singura zi! COSMOTE este partener Let's Do It, Romania! cu pachete de comunicare ce includ telefoane Samsung I5500 Galaxy 5 oferite impreuna cu extraoptiunea Smartphone.
Let's Do It, Romania! este cel mai mare proiect de implicare sociala din Romania, care isi propune curatarea deseurilor din arealele naturale intr-o singura zi. In 2010, peste 200.000 de voluntari au participat la Ziua de Curatenie Nationala de pe 25 septembrie. In 2011, voluntarii sunt chemati pe data de 24 septembrie sa faca parte din Echipa Nationala care va curata Romania.
Decizia COSMOTE Romania de a se alatura cauzei Let's Do It! are ca punct de plecare unul dintre obiectivele pe care le-a stabilit compania - acela de a imbunatati dimensiunea sociala, dar si mediul in care opereaza. Astfel, COSMOTE Romania considera ca este in buna masura responsabila de progresul si prosperitatea sociala a comunitatii si depune eforturi in implicarea angajatilor, clientilor, furnizorilor si partenerilor de afaceri in diferite initiative si programe care raspund cerintelor mediului social din Romania.
Un exemplu in acest sens este proiectul Green Office, ce se desfasoara incepand cu anul 2008 si care vizeaza reducerea amprentei companiei asupra mediului. Mai exact, acesta este un program intern ce se concentreaza pe educarea si implicarea angajatilor in activitati de protectie a mediului, pornind din propriul birou. Angajatii au urmat traininguri intensive privind protectia mediului, iar in toate departamentele au fost instalate containere de reciclare, astfel incat hartia si plasticul sunt colectate separat. Peste 6.25 tone de hartie si 2.59 tone de material plastic au fost reciclate, iar consumul de energie electrica a fost redus cu 9.4% si cel de apa cu 40%, in 3 ani.
Let's Do It!
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI