Cat costa emiterea unui card de debit pentru comert electronic? Vezi aici raspunsul
Data publicarii: 22-09-2011 | Finante-Banci
Bancile sunt cele care emit cardurile de debit sau pe cele de credit si, prin urmare, tot ele stabilesc si nivelul comisioanele percepute pentru emiterea cardurilor sau pentru alte operatiuni.
In general, emiterea cardurilor este gratuita. Totusi, bancile care practica si comision pentru emiterea cardului au stabilit nivelul acestuia la circa 10 - 20 de lei pentru cardurile in lei si la circa 10 - 20 de euro pentru cele in euro.
Pentru a putea fi utilizat pentru comert electronic, cardul dvs. trebuie sa fie autorizat de banca emitenta pentru astfel de operatiuni. Mai exact, platile online se pot face cu orice fel card, insa acest card trebuie sa fie autorizat de banca pentru tranzactii pe internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice