BRD Transport poate fi achizitionat, promotional, la metrou
Data publicarii: 27-09-2011 | Finante-Banci
BRD-Groupe Societe Generale desfasoara, in premiera in Romania, in perioada 26 septembrie - 27 octombrie a.c., o promotie pentru utilizarea cardului BRD Transport, in 16 statii ale metroului bucurestean. In cadrul acestei promotii, cei care vor achizitiona un astfel de card vor beneficia, timp de un an de zile, de comisioane zero atat la emitere, cat si pentru gestiunea cardului. De asemenea, acestia vor beneficia de un bonus de cinci lei in portofelul electronic.
"Cardul permite plata rapida, fara comision, a calatoriei pe toate liniile RATB si Metrorex datorita tehnologiei contactless incorporata. Utilizand tehnologia conctacless posesorii pot face plati rapide, in deplina siguranta, iar pentru pentru valori de pana la 100 de lei fara introducerea codului PIN. De asemenea, se pot primi salarii, pensii sau alte drepturi banesti pe conturile aferente cardurilor Maestro sau MasterCard de transport, iar pe conturile aferente cardurilor Cirrus, tinerii intre 14 si 18 ani pot primi alocatiile lunare.” spune Ciprian Nicolae, director de proiect la BRD.
Cei care opteaza pentru acest card vor completa pe un talon cateva informatii, in statia respectiva. Pentru a beneficia de oferta promotionala, doritorii pot solicita cardul in oricare dintre unitatile BRD, telefonic sau online. La ridicarea cardului vor prezenta talonul completat.
Promotia se desfasoara in urmatoarele statii de metrou: Cringasi, Piata Unirii - 1 si 2, Universitate, Sudului, Romana, Aviatorilor, Eroilor, Aparatorii Patriei, Piata Victoriei - 1 si 2, Grozavesti, Politehnica, Tineretului, Pipera si Dristor 1.
BRD - Groupe Societe Generale a lansat pentru prima oara in Romania, la nivel national, conceptul contactless. De la lansarea acestuia in urma cu un an, cele peste 1.300 de puncte de acceptare contactless BRD au generat o adevarata provocare pentru romani. Piata s-a dovedit a fi deosebit de receptiva la inovatia BRD, pana la 1 septembrie banca onorand deja solicitarile de emitere a peste 30.000 de carduri contactless Pay Pass. Succesul acestor carduri este asigurat si de utilitatea pentru clientii BRD, care pot folosi cardul contactless in marea majoritate a zonelor de interes: Carrefour, Inmedio, PizzaHut, KFC, Mic.ro, Ikea, dar si in aria transportului in comun - la Metrorex, RATB si mai multe regii de transport din tara. Transportul public a devenit azi unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, peste 12.000 de carduri BRD MasterPass RATB confirmand interesul clientilor pentru utilizarea cardului bancar in necesitatile cotidiene.
Solutia "BRD Transport" vine ca o noutate tehnologica la nivel mondial, BRD fiind deja contactata de Societatea Mondiala a Transportatorilor pentru a o prezenta in cadrul unei conferinte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI