BRD Transport poate fi achizitionat, promotional, la metrou
Data publicarii: 27-09-2011 | Finante-Banci
BRD-Groupe Societe Generale desfasoara, in premiera in Romania, in perioada 26 septembrie - 27 octombrie a.c., o promotie pentru utilizarea cardului BRD Transport, in 16 statii ale metroului bucurestean. In cadrul acestei promotii, cei care vor achizitiona un astfel de card vor beneficia, timp de un an de zile, de comisioane zero atat la emitere, cat si pentru gestiunea cardului. De asemenea, acestia vor beneficia de un bonus de cinci lei in portofelul electronic.
"Cardul permite plata rapida, fara comision, a calatoriei pe toate liniile RATB si Metrorex datorita tehnologiei contactless incorporata. Utilizand tehnologia conctacless posesorii pot face plati rapide, in deplina siguranta, iar pentru pentru valori de pana la 100 de lei fara introducerea codului PIN. De asemenea, se pot primi salarii, pensii sau alte drepturi banesti pe conturile aferente cardurilor Maestro sau MasterCard de transport, iar pe conturile aferente cardurilor Cirrus, tinerii intre 14 si 18 ani pot primi alocatiile lunare.” spune Ciprian Nicolae, director de proiect la BRD.
Cei care opteaza pentru acest card vor completa pe un talon cateva informatii, in statia respectiva. Pentru a beneficia de oferta promotionala, doritorii pot solicita cardul in oricare dintre unitatile BRD, telefonic sau online. La ridicarea cardului vor prezenta talonul completat.
Promotia se desfasoara in urmatoarele statii de metrou: Cringasi, Piata Unirii - 1 si 2, Universitate, Sudului, Romana, Aviatorilor, Eroilor, Aparatorii Patriei, Piata Victoriei - 1 si 2, Grozavesti, Politehnica, Tineretului, Pipera si Dristor 1.
BRD - Groupe Societe Generale a lansat pentru prima oara in Romania, la nivel national, conceptul contactless. De la lansarea acestuia in urma cu un an, cele peste 1.300 de puncte de acceptare contactless BRD au generat o adevarata provocare pentru romani. Piata s-a dovedit a fi deosebit de receptiva la inovatia BRD, pana la 1 septembrie banca onorand deja solicitarile de emitere a peste 30.000 de carduri contactless Pay Pass. Succesul acestor carduri este asigurat si de utilitatea pentru clientii BRD, care pot folosi cardul contactless in marea majoritate a zonelor de interes: Carrefour, Inmedio, PizzaHut, KFC, Mic.ro, Ikea, dar si in aria transportului in comun - la Metrorex, RATB si mai multe regii de transport din tara. Transportul public a devenit azi unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, peste 12.000 de carduri BRD MasterPass RATB confirmand interesul clientilor pentru utilizarea cardului bancar in necesitatile cotidiene.
Solutia "BRD Transport" vine ca o noutate tehnologica la nivel mondial, BRD fiind deja contactata de Societatea Mondiala a Transportatorilor pentru a o prezenta in cadrul unei conferinte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice