Alico: Piata de asigurari de viata nu trebuie deblocata cu produse care sa inlocuiasca depozitele
Data publicarii: 20-10-2011 | Finante-BanciDirectorul general Alico Asigurari, Theodor Alexandrescu, a declarat joi ca piata asigurarilor de viata din Romania nu trebuie deblocata generand produse cu o durata de o luna, care sa inlocuiasca depozitele, in conditiile in care nivelul creditarii a scazut simtitor.
"Cred ca noi nu trebuie sa urmam greselile din alte tari. Odata cu facilitatile fiscale, multi asiguratori au scos produse de asigurare pe teremen scurt, cu durata de o luna, produse garantate o luna care practic inlocuiau depozitele si datorita facilitatilor fiscale primeai o dobanda mai mare", a mentionat Alexandrescu.
Seful Alico a raspuns intrebat fiind cum poate fi deblocata piata de asigurari de viata, in conditiile in care nivelul creditarii a scazut simtitor, acesta fiind unul dintre motoarele de vanzare de asigurari de viata.
Theodor Alexandrescu a mai mentionat ca Polonia a crescut foarte mult acest tip de produse. "Eu cred ca atat organismul de reglementare, cat si piata nu trebuie sa permita astfel de greseli. Unitatile bancare pot fi un motor de deblocare a pietei romanesti de asigurari, dar e nevoie de o deblocare reala. Nu trebuie sa facem o asigurare doar pentru a muta avantajele fiscale, asa cum s-a mai intamplat prin anii 2000, cand se plateau salarii prin asigurari de viata. Cand Ministerul Finantelor a inteles mai bine, a oprit robinetul", a mai spus Alexandrescu.
Seful Alico Asigurari considera ca deblocarea pietei se poate face prin puterea de distributie. "Sunt banci sau au mii de sucursale, au mii de puncte de contact si milioane de clienti, iar o parte dintre acesti oameni cu siguranta au nevoie de asigurare", a mai spus Alexandrescu, referindu-se la vanzarile de polite prin banci".
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI