Renault dezminte informatiile referitoare la un model low-cost de 2.500 de euro
Data publicarii: 24-11-2011 | Auto
Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a dezmintit miercuri informatiile aparute in presa franceza potrivit carora intentioneaza sa lanseze un nou model low-cost de 2.500 de euro destinat pietelor emergente, transmite AFP.
O purtatoare de cuvant de la Renault a declarat ca Gerard Detourbet, responsabilul pentru gama 'Entry' (Logan, Sandero si Duster) la Renault, se va ocupa, intr-adevar, incepand de la 1 ianuarie 2012 cu dezvoltarea unui mic model destinat pietei din India. Insa, contrar celor afirmate in publicatia franceza La Tribune, nu este vorba de o masina ultra low cost.
Echipa care va fi condusa de Gerard Detourbet se va ocupa cu 'dezvoltarea de masini mici care, in termeni de pret, se vor situa imediat sub Renault Pulse sau Nissan Micra fara a cadea insa in zona ultra low cost', a precizat purtatoarea de cuvant. Aceasta a adaugat ca grupul Renault nu a dezvaluit inca pretul noului sau model care va fi comercializat in India de la 1 ianuarie, dar ca va fi vorba de un pret 'net superior celui de 2.500 de euro'. In prezent, partenerul japonez Nissan vinde pe piata din India modelul Micra la un pret de aproximativ 5.900 de euro.
Prin programul 'entry-level', Renault a vandut anul trecut aproximativ 685.000 de vehicule, mai mult de o patrime din vanzarile totale ale producatorului auto francez, de 2,6 milioane de masini si vehicule usoare. Principalele piete pentru programul 'entry-level' sunt Franta, Brazilia, Rusia, Germania si Iran.
Compania Dacia de la Mioveni /sudul Romaniei/ a fost preluata de Renault in anul 1999. Renault a lansat, pana in prezent, sapte modele sub marca Dacia, respectiv Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway si Dacia Duster.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile