UniCredit Duo Ticket: 2 bilete la film la pret de 1 in fiecare marti si miercuri la Oradea Shopping City
Data publicarii: 10-02-2012 | Lifestyle
Oradea Shopping City in parteriat cu UniCredit Tiriac Bank lanseaza in Cinematograful Cortina programul UniCredit Duo Ticket, primul de acest gen din Romania initiat de un centru comercial in parteneriat cu o institutie bancara. Prin intermediul acestuia, oradenii care vin in fiecare zi de marti la cinema si folosesc ca modalitate de plata orice tip de card UniCredit Tiriac Bank beneficiaza de doua bilete la pretul unuia. Acest sistem este al doilea implementat la OSC, dupa Orange Wednesday oferit in parteneriat cu Orange.
"Iata ca am lansat un nou program de fidelitate in OSC. De acum locuitorii Oradei au de doua ori mai multe motive sa vada noile productii hollywoodiene la Oradea Shopping City, in zilele de marti si miercuri primind doua bilete le pret de unul. Ii asteptam pe oradeni in cele 6 sali ale Digiplexului 3D dotat cu cele mai noi tehnologii din domeniu”, a declarat Cristina Dinu, Administrator Oradea Shopping City.
Fiecare bilet achizitionat este valabil pentru o singura intrare libera, a unui client, intr-o saptamana.
"Plata cu cardul prezinta multiple avantaje pentru clienti: este sigura, usor de realizat si nu presupune nici un cost suplimentar. Pentru ca ne implicam activ in viata comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, am incercat sa oferim un beneficiu clientilor oradeni, facilitand pentru ei o modalitate accesibila si avantajoasa pentru petrecerea timpului liber”, a explicat Bogdan Spuza, director marketing si segmente in cadrul Diviziei de Retail a UniCredit Tiriac Bank.
Programul cinematografului Cortina poate fi consultat AICI
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI