CAT AU CHELTUIT ROMANII DE PASTE
Data publicarii: 17-04-2012 | Actualitate
Jumatate dintre romanii care au participat la un sondaj au declarat ca bugetul alocat pentru cumparaturile de Paste in acest an este cuprins intre 100 si 500 de lei, in timp ce unul din cinci respondenti a alocat pana la 1.000 de lei. Numai 2% dintre participanti au precizat ca bugetul de Paste al familiei lor va depasi 2.000 de lei.
Patru din zece au spus ca vor cheltui mai putin comparativ cu anii trecuti, se mai arata in sondajul realizat de Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie (IRES) in perioada 12-13 aprilie 2012.
Pe de alta parte, aproape jumatate dintre respondenti au declarat ca nu cumpara carne de miel de Paste in acest an, in timp ce aproape un sfert dintre cei care intentioneau sa achizitioneze miel au precizat ca bugetul alocat la acest capitol a fost cuprins intre 200 si 249 de lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI