Samsung Galaxy S III va disponibil la pre-comanda, pentru toti utilizatorii Vodafone
Data publicarii: 15-05-2012 | IT&C
- In exclusivitate pentru Romania, clientii Vodafone vor putea achizitiona versiunea de 32GB a smartphone-ului
- Promotional, utilizatorii primesc trafic dublu, timp de un an, pentru optiunile de 500MB, 1GB si 1,5GB internet pe mobil
In perioada 18-29 mai, utilizatorii Vodafone Romania vor putea pre-comanda online, prin Call Center, in magazine proprii sau ale partenerilor, noul smartphone Samsung Galaxy S III, ce functioneaza cu sistemul de operare Android Ice Cream Sandwich (4.0).
Mai mult, timp de un an, utilizatorii vor beneficia de trafic dublu de date, pentru extraoptiunile de internet pe mobil ce includ 500MB, 1GB si 1,5GB, la abonamentele incheiate pe o durata de 24 de luni.
De asemenea, versiunea de 32GB a revolutionarului smartphone Samsung Galaxy S III va fi disponibila, in exclusivitate pentru Romania, utilizatorilor Vodafone.
Samsung Galaxy S III, disponibil in versiunile cu carcasa alba si albastra, imbina tehnologia avansata dezvoltata de Google si cel mai nou hardware Samsung. Astfel, utilizatorii acestui smartphone de top beneficiaza de experienta oferita de display-ul de 4,8” HD Super AMOLED, cu o rezolutie HD de 720p (1280 x 720 pixeli), sustinut de un procesor quad-core cu o viteza de 1,4GHz.
Smartphone-ul dispune de o camera principala echipata cu un senzor de 8MP, precum si de o camera frontala, de 1,9MP, capabila de inregistrare HD la 30 fps. Software-ul de fotografiere a telefonului permite recunoasterea faciala, iar terminalul este capabil sa sincronizeze imaginile din galeria foto cu profilul prietenilor din retelele sociale.
Noul Galaxy S III dispune de functia ‚Smart stay', prin intermediul careia detecteaza privirea utilizatorilor, prin camera frontala, si ajusteaza automat setarea luminozitatii ecranului. Mai mult, interfata ‚S Voice' permite utilizarea prin comenzi vocale a unor functii precum alarma, redarea audio, ajustarea volumului sau trimiterea mesajelor. In plus, prin functia ‚Direct call', in momentul in care un contact din agenda este afisat pe ecran, sau utilizatorul scrie un mesaj, telefonul apeleaza direct numarul respectiv, prin simpla ridicare a smartphone-ului la ureche.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI