ING Asigurari de Viata sustine programele destinate salvarii de vieti si incurajarii unui stil de viata sanatos
Data publicarii: 15-05-2012 | Finante-Banci
• In primele patru luni din 2012, demersurile de responsabilitate sociala ale ING Asigurari de Viata s-au concentrat in special in domeniul programelor menite sa salveze vieti si protectiei mediului inconjurator.
• Peste 50% dintre angajatii ING Asigurari de Viata au participat voluntar in programele desfasurate de companie.
ING Asigurari de Viata continua si in 2012 sa se implice in comunitate, dezvoltand in primele patru luni din 2012 proiecte de responsabilitate sociala din domeniul salvarii de vieti, prin actiuni de preventie si educatie, dar si de diagnostic si tratament, si pentru imbunatatirea calitatii mediului si promovarea unui stil de viata si nutritie sanatos. Concret, in intervalul ianuarie-aprilie a.c. ING Asigurari de Viata a continuat sa sustina si sa dezvolte initiative cu impact atat in interiorul companiei (precum "I enjoy Healthy Food" si "Biciclete cu cravate”), cat si programe cu efecte pozitive in comunitatile externe ("Lectia de prim ajutor”, "Adopta un copac” si "In pas cu Paul”).
In toate aceste demersuri, participarea echipei ING Asigurari de Viata a reprezentat un element esential - peste 50% dintre angajatii companiei implicandu-se in primele patru luni in actiunile de responsabilitate sociala desfasurate de companie.
"In initiativele noastre de responsabilitate sociala, ne-am concentrat in prima parte a anului pe consolidarea si dezvoltarea unor programe care si-au dovedit deja impactul pozitiv in comunitate, asa cum sunt, de exemplu, programul care ofera sanse la viata prin cursurile de prim ajutor - pe care le-am oferit si echipei ING si le vom organiza in curand si pentru publicul larg - sau cel pentru dotarea sectiei de cardiochirurgie pediatrica a spitalului de copii Marie Curie. Alaturi de acestea, vom continua in 2012 sa investim in initiative <<de suflet>> pentru noi, din domeniul educatiei financiare si al protectiei mediului inconjurator”, a declarat Carmen Soare, Director Marketing ING Asigurari de Viata.
In zona actiunilor menite sa salveze vieti, sfaturile si solutiile practice oferite in cadrul programului "Lectia de prim ajutor”, dezvoltat de ING Asigurari de Viata in parteneriat cu SMURD, au ajuns de la lansare (noiembrie 2011) si pana in prezent la peste 5,45 milioane de romani. Dupa incheierea emisiunii "Lectia de prim ajutor”, difuzata pe Pro TV in perioada noiembrie 2011-februarie 2012, programul continua prin intermediul web site-ului www.lectiadeprimajutor.ro, prin adaugarea constanta de noi informatii, de rubrici speciale dedicate afectiunilor si solutiilor de prim ajutor de sezon, precum si prin includerea de noi aplicatii pentru cresterea interactivitatii.
De la lansare si pana in prezent, www.lectiadeprimajutor.ro, care ofera solutii la situatii de urgenta frecvente, a inregistrat peste 22.300 de vizite (dintre care peste 14.000 de vizitatori unici), fiind vizionate peste 96.200 de pagini, cu un timp mediu petrecut pe site de 5 minute. Prin intermediul site‐ului, orice persoana poate adresa intrebari online medicilor SMURD si primi raspunsuri in 24 de ore. Nu in ultimul rand, programul si informatiile despre acesta sunt disponibile si pe Facebook (www.facebook.com/lectiadeprimajutor) si pe Twitter (http://twitter.com/#!/primajutor).
In cadrul aceluiasi program, ING Asigurari de Viata ofera propriilor angajati posibilitatea de a participa la lectii de prim ajutor sustinute de medici SMURD, de la inceputul anului si pana in prezent circa 25% din cei 400 de angajati ai companiei participand la un astfel de curs. Nu in ultimul rand, cei doi parteneri ai programului vor organiza, in viitorul apropiat, lectii de prim ajutor pentru publicul larg.
Tot in cadrul programelor menite sa salveze vieti, colaborarea cu Asociatia Inima Copiilor, ce are ca obiectiv punerea in functiune a Sectiei de cardiochirurgie pediatrica a spitalului de copii Marie Curie, s-a concretizat prin implicarea ING Asigurari de Viata in programul "In pas cu Paul”. Concret, pentru cei 2.852 de km alergati de prietenii lui Paul Dicu in Bucuresti, in saptamana in care acesta a concurat din partea Romaniei la cea de-a 27-a editie a Marathon des Sables, ING Asigurari de Viata a donat asociatiei Inima Copiilor suma de 10.000 de euro. In plus, programul a fost declinat si in interiorul companiei, iar pentru pentru fiecare kilometru alergat pe strada, in parc, pe banda sau pe stadion de catre membri echipei ING Asigurari de Viata in intervalul 20 aprilie - 31 iulie mpania va dona cate 2 Euro copiilor bolnavi de inima. Pana in prezent, echipa ING Asigurari de Viata a alergat "In pas cu Paul” 1.243 de km.
In domeniul protectiei mediului, initiativele derulate de la inceputul anului urmaresc implicarea voluntara a echipei ING in programe pentru un stil de viata si nutritie sanatos, si totodata generarea unui efect de constientizare atat in interiorul companiei cat si in comunitate. Astfel, au fost continuate si in aceasta perioada programe deja "traditionale”, precum "Biciclete cu cravate” (lansat in 2010, prin intermediul caruia angajatii ING se bucura de plimbari gratuite cu bicicletele oferite de companie) si "I enjoy Healthy food" (un eveniment care incurajeaza un stil de viata si o alimentatie sanatoase).
In plus, in luna martie, peste 50 de angajati ING Asigurari de Viata au participat la o noua campanie de impadurire, desfasurata in cadrul programului "Adopta un copac!” dezvoltat de Asociatia Viitor Plus, prin care au fost plantati peste 700 de puieti in Draganesti Vlasca, judetul Teleorman. "Adopta un copac!” este un proiect de impadurire in care ING Asigurari de Viata s-a implicat inca din 2010, si presupune atat plantarea arborilor, cat si ingrijirea acestora timp de 5 ani, pana la maturitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice