Presedintele EximBank: Obiectivul nostru strategic este sustinerea intrarii companiilor romanesti pe piete noi si mai riscante mai riscante
Data publicarii: 06-09-2012 | Finante-Banci
Sustinerea patrunderii companiilor romanesti pe piete noi si mai riscante - precum Africa, America de Sud, Orientul Mijlociu sau spatiul ex-sovietic - este unul dintre obiectivele strategice ale EximBank pentru perioada 2012 - 2016, banca oferind solutii complexe si integrate pentru exportatori si firmele care urmaresc internationalizarea, a declarat Ionut Costea, presedintele EximBank, cu ocazia participarii la Reuniunea anuala a diplomatiei romane.
”In actualul context european si international, in actualele conditii globale de recesiune economica, consider ca este timpul ca exportatorii romani sa se indrepte cu mai mult curaj catre economiile emergente si catre cele in curs de dezvoltare. Chiar daca aceasta presupune asumarea unor riscuri mai mari comparativ cu spatiul european. Și spun acest lucru pentru ca politica EximBank de acoperire a riscurilor asociate acestor tranzactii internationale aduce un plus de valoare si de credibilitate in sustinerea oficiala a proiectelor companiilor romanesti”, a mai spus Ionut Costea.
Presedintele EximBank a punctat faptul ca banca poate oferi exportatorilor romani un set de produse cu care acestia isi pot diminua semnificativ potentialele riscuri. EximBank asigura riscurile de neplata asociate contractelor de export pentru pietele non-UE sau in state nemembre OECD, precum si riscurile asociate investitiilor romanesti in strainatate. ”Putem fi un partener valoros pentru exportatorii care cauta piete in afara spatiului european, iar faptul ca am acordat garantii de internationalizare in valoare de peste 500 de milioane de euro pentru Brazilia si Rusia vine ca o confirmare a acestui lucru”, a mai spus Ionut Costea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI