Digi World si Digi Life incep sa emita la 1 octombrie
Data publicarii: 28-09-2012 | Media
RCS & RDS a obtinut astazi avizul CNA pentru emisia celor mai noi posturi TV ale sale, Digi World si Digi Life. Televiziunile isi vor incepe emisia la 1 octombrie si vor putea fi urmarite in toate grilele de programe si in toate pachetele de televiziune Digi TV ale RCS & RDS.
Digi World se anunta ca o vasta selectie de filme documentare despre lume de cea mai buna calitate, in timp ce Digi Life este singurul canal documentar construit in jurul universului fiecarui individ, al fiecarei persoane. Digi World este "despre lume”, in timp ce Digi Life este "despre tine”.
La Digi World vor putea fi urmarite documentare despre natura (fauna si flora), stiinta si tehnologie, geografie si calatorie, arta si istorie, IT si gadgeturi si despre om ca micro-univers. Canalul isi propune sa atraga prin diversitate si sa dezvaluie parte din secretele lumii.
Prin programele sale de sport si fitness, nutritie, sanatate, alimente, calatorie si descoperire, bricolaj, relaxare si hobby, Digi Life isi propune sa ajute telespectatorul sa gaseasca raspuns la intrebarile sale si sa fie inspiratia de care acesta are nevoie in fiecare zi.
"Dorim sa aducem telespectatorilor Digi TV, continut nou, mai mult si de calitate. Pe linga preturi accesibile pentru pachetele de televiziune, vrem sa le asiguram si cea mai bogata si variata oferta de programe TV. Oferim deja continut sportiv unic in Europa prin Digi Sport 1, 2 si 3, filme de calitate prin Digi Film, stiri impartiale - prin Digi24. Acestea au consolidat avantajul nostru competitiv pe segmentul furnizarii de servicii TV. Avem deja o oferta proprie bogata de continut TV, iar Digi World si Digi Life vin sa completeze aceasta oferta.”, spune Florin Nemes, Coordonator Marketing si PR RCS & RDS.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI