O noua identitate vizuala si oferte speciale, in magazinul Vodafone din Bulevardul Magheru
Data publicarii: 12-10-2012 | IT&C
Pana in 11 noiembrie, utilizatorii care incheie un abonament smartphone in magazinul Vodafone din Bulevardul Magheru primesc un discount de 100 de euro la achizitia unui iPhone 4S, Samsung Galaxy SIII 32GB sau HTC One X
Vodafone Romania isi asteapta clientii in magazinul recent reamenajat din centrul Bucurestiului, pe Bulevardul Magheru 2-4, cu o noua identitate vizuala si oferte speciale pentru utilizatori.
"Ne face placere sa redeschidem unul dintre cele mai cunoscute magazine Vodafone, situat in inima capitalei, acum reamenajat si cu o noua identitate vizuala. Magazinul din Magheru se afla printre primele din tara ca vanzari de smartphone-uri, abonamente de date si Cartele Vodafone. Acum, vizitatorii sai se pot bucura de o experienta imbunatatita, care imbina accesul la inovatia tehnologica cu o interactiune mai facila cu serviciile si produsele noastre”, a declarat Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Magazinul din Bulevardul Magheru are opt posturi de vanzare, dintre care unul special pentru clientii persoane juridice si unul care ofera asistenta pentru utilizarea serviciilor de Internet pe mobil sau consultanta pentru folosirea acestor servicii pe laptop. In plus, magazinul are si un punct special pentru incasarea facturilor, alaturi de un ATM multifunctional Garanti, ce permite plati catre mai multi furnizori de utilitati.
Incepand de astazi, pana in data de 11 noiembrie, toti clientii care trec pragul magazinului si incheie un abonament mega 8 sau superior, impreuna cu extraoptiunile de 600MB, 1GB sau 1,5GB, precum si un abonament iPhone, primesc un discount de 100 Euro la achizitia unui terminal iPhone 4S, Samsung Galaxy SIII 32GB sau HTC One X .
De asemenea, utilizatorii Vodafone primesc, promotional, cu 50% mai multe beneficii, pentru abonamentele din portofoliul Mega, nou-incheiate sau prelungite pe o perioada de doi ani. Bonusul se acorda lunar, in primele sase luni de abonament. Astfel, abonamentele includ cu 50% mai multe minute, SMS-uri in retea, minute, SMS-uri nationale si trafic de date inclus.
In plus, magazinul pune la dispozitia clientilor Wi-Fi gratuit de mare viteza, pentru a putea testa cele mai noi si performante terminale, impreuna cu serviciile si produsele Vodafone.
Vodafone a investit, in ultimul an, 7 milioane de Euro in rebranding-ul retelei de magazine proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI