MasterCard avertizeaza asupra unei tentative de phishing
Data publicarii: 17-10-2012 | Finante-Banci
In ultimele zile, circula pe e-mail un mesaj care invita utilizatorii sa isi inregistreze cardul in serviciul MasterCard Secure Code/ Verified by Visa, pentru a putea derula tranzactii online in siguranta. MasterCard precizeaza ca aceasta este o tentativa de phishing, cu scopul de a obtine informatii confidentiale din partea celor care acceseaza link-ul.
MasterCard recomanda clientilor sa fie atenti, iar atunci cand primesc mesaje ce ii directioneaza catre site-uri in care li se cer date despre conturi bancare, numarul de card, codul PIN sau parola 3D Secure, sa nu le acceseze, deoarece acestea sunt tentative de phishing. Nici MasterCard, nici bancile emitente sau comerciantii nu solicita si nu vor solicita astfel de informatii confidentiale prin e-mail.
Activarea cardurilor in standardul de securitate 3D Secure se poate face doar pe site-ul bancii emitente - o simpla cautare pe site-ul bancii emitente conduce catre pagina de informare. Un alt serviciu pus la dispozitie de institutiile financiare, in mod gratuit, este Activation During Shopping (ADS), care permite inregistrarea cardurilor in 3D Secure, chiar in timpul tranzactiei online derulate pe un site securizat.
Print screen al mesajului primit de posesorii de carduri:
Despre MasterCard
MasterCard (NYSE: MA) este o companie globala de plati si tehnologie. Opereaza cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 de tari si teritorii. Produsele si solutiile MasterCard fac activitatile zilnice de comert - cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor - mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online