Banca Transilvania lanseaza pe Facebook un joc pentru cei care cunosc Programul StarBT
Data publicarii: 04-04-2013 | Finante-Banci
Banca Transilvania vine cu o surpriza in social media, in cadrul campaniei "Fa acum ce visezi de mic! Daca nu acum, atunci cand?” pentru promovarea cardului de cumparaturi MasterCard Forte si a Programului StarBT. Este vorba de lansarea unui joc de tip "quiz” (intrebari & raspunsuri), dedicat in exclusivitate celor peste 185.000 de fani pe care banca ii are pe Facebook.
Cine isi doreste o bicicleta sau o chitara - asa cum este si cazul Zanului BT in spotul tv al campaniei bancii, difuzat in aceasta perioada la posturile de televiziune - are acum ocazia de a castiga. Inclusiv premiile puse in joc au legatura cu campania Bancii Transilvania, iar pe langa bicicleta si chitara vor putea fi castigate 10 vouchere eMag, fiecare a cate 250 lei. Pentru a intra in concurs, o persoana trebuie sa raspunda corect la 10 intrebari despre Programul StarBT (www.starbt.ro), program din care face parte si MasterCard Forte si care se adreseaza persoanelor care au carduri de credit BT.
Obiectivul strategiei de marketing si comunicare a Bancii Transilvania privind lansarea acestui joc este promovarea, in mod neconventional si simpatic, a Programului Star BT, care inseamna puncte si rate fara dobanda la cumparaturile cu cardul, in peste 4.000 de magazine.
Campania de promovare a cardului de cumparaturi MasterCard Forte imbina medii si instrumente de comunicare dintre cele mai diverse, de la spot tv, siteul proiectului intr-o prezentare noua, social media, reclame online si offline, pana la decorari ale unitatilor BT. Conform promotiei, persoanele care solicita bancii un produs MasterCard Forte in perioada cuprinsa intre 1 aprilie si 30 iunie beneficiaza de 3 luni de gratie, 3 luni de puncte duble Star BT si de costuri 0 de emitere.
Banca Transilvania are pe Facebook cea mai mare comunitate de fani dintre banci, conducand detasat in respectiva retea de socializare.
Link joc Facebook:
https://www.facebook.com/BancaTransilvania/app_158954387597454
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI