Bank Leumi Romania a obtinut in 2012 un profit net de 13,632 milioane lei, in linie cu obiectivele bugetate
Data publicarii: 04-04-2013 | Finante-Banci
"Rezultatele anului 2012 sunt buna masura consecinta elaborarii si implementarii unei strategii de repozitionare adoptata cu doi ani in urma, aceea de concentrare asupra segmentului IMM. Am lansat produse noi, potrivite pentru nevoile clientilor nostri, am instruit mai bine forta de vanzari, am investit in cresterea confortului oferit clientului in sucursale, am relocat unitati. In plus, am acordat o atentie sporita activitatii de monitorizare a activelor cu probleme, identificand in dialog cu clientii nostri solutii pentru depasirea dificultatilor de moment”, declara Laurentiu Mitrache, Presedinte Executiv Bank Leumi Romania.
Soldul creditelor brute a crescut in 2012 cu peste 7,7%, la 981,32 milioane lei la 31 decembrie 2012. In ceea ce priveste finantarile acordate companiilor, acestea au ajuns la 716,3 milioane lei la 31 decembrie 2012, inregistrand o crestere de 6,6 % fata de 31 decembrie 2011.
Creditele pentru clientii individuali au crescut cu 10,8%, atingand un sold de 265 milioane lei la 31 decembrie 2012, fata de final de an 2011.
Depozitele clientilor au atins valoarea de 613,73 milioane lei.
Capitalurile proprii au crescut cu 6%, la 224,35 milioane RON datorita profitului inregistrat in anul 2012.
Rentabilitatea capitalului (ROE) inregistrata la finalul anului 2012 este de 6,2%.
Rata solvabilitatii este de 20,15% fata de limita reglementata de 8%, iar lichiditatea este de 1,5 (fata de limita reglementata de 1), demonstrand soliditatea Bank Leumi Romania.
Bank Leumi Romania are o retea de 23 de unitati si 307 angajati.
Bank Leumi Romania este subsidiara a Grupului Leumi, lider al pietei bancare din Israel, cu prezenta in 17 tari, prin cele peste 300 de unitati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI