BCR are aproape 4.000 de clienti care au ales Planul de economii
Data publicarii: 18-04-2013 | Finante-Banci
Banca Comerciala Romana (BCR) are, in circa 4 luni de la lansare, aproape 4.000 de clienti care au ales sa economiseasca cu "Planul de economii”.
Suma medie economisita lunar de acesti clienti este de peste 320 lei.
BCR a lansat, la sfarsitul anului trecut "Planul de economii”, care este solutia ideala pentru clientii care vor sa economiseasca regulat, pe o perioada determinata de timp, in scopul indeplinirii unor planuri financiare viitoare pentru ei sau pentru copii lor. Produsul este prezent sub 2 forme: pentru adulti si pentru copii iar suma minima depusa lunar este : 50 lei (adulti) sau 40 lei (minori), respectiv 10 EUR (adulti sau minori).
Planul de economii este accesibil si asigura confortul clientului: tot ce trebuie sa faca acesta este sa se asigure ca la data scadentei are in contul curent disponibilul necesar alimentarii lunare iar BCR va face automat transferul lunar in contul planului de economii. De asemenea, clientul beneficiaza de 5 zile lucratoare perioada de gratie pentru plata lunara si primeste si un SMS drept reminder daca la data scadenta graficul lunar de alimentari nu este indeplinit.
BCR acorda un bonus anual - la prelungirea planului daca se repecta graficul de alimentari in perioada urmatoare de desfasurare a planului.
Circa 30% dintre cei care au ales sa economiseasca cu Planul de economii au ales si noile Pachete de cont curent.
"Pachetele de cont curent oferite de BCR s-au dovedit atractive pentru clientii care doresc sa administreze rapid si eficient finantele personale. Peste 60% dintre cei care au achizitionat noile pachete de cont curent sunt clienti noi. Tot in acest sens, vom simplifica si uniformiza grila de comisioane pentru toti clientii. Pachetul de cont curent ofera cel mai scazut cost total pentru operatiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viata de zi cu zi a oricarui client: retrageri de numerar, plata facturilor sau transferuri bancare", a declarat Catalina Zincenco, Sef departament, Produse de Economisire si Investitii, BCR.
BCR ofera clientilor sai 3 variante de pachete de cont curent si anume: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care ofera acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR - pentru persoanele active, care platesc facturi, transfera bani si constituie depozite, inclusiv prin internet si telefon si TotalCont BCR - care este un pachet dedicat clientilor pasionati de plata cu cardul si de utilizarea internet bankingului, oferind un numar nelimitat de tranzactii intra si interbancare cu comision zero.
Pe langa accesul gratuit la contul curent, noile pachete ofera posibilitatea de a plati facturile sau de a efectua tranzactii printr-o serie de canale directe, cu economie de timp si bani pentru clienti:
- cu cardul la orice bancomat BCR, ghisee automate, masini multifunctionale (plata de facturi este un serviciu gratuit pentru clientii BCR care utilizeaza aceste canale de plata) utilizand serviciul Tranzactii Mobile (prin apel la numarul *183#), beneficiind in premiera pe piata din Romania de optiunea de a transfera bani catre un numar de telefon mobil. Accesul la numarul *183# este gratuit pentru toti clientii care au optat pentru acest serviciu, indiferent de tipul pachetului.
- Click 24Banking BCR (www.24banking.ro)
- Alo 24Banking BCR (apelabil gratuit la InfoBCR: 0800.801. BCR (0800.801.227)
- plati automate prin Direct Debit si Standing Order
Preturile acestor pachete de cont curent sunt de 4,5 lei/luna pentru ClasiCont BCR, 8,5 lei/luna pentru ExtraCont BCR si 12,5 lei/luna pentru TotalCont BCR.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall