Renumitul brand Stefanel intra in portofoliul de comercianti fashion CardAvantaj
Data publicarii: 23-04-2013 | Finante-Banci
Credit Europe Bank si Stefanel anunta incepand cu aceasta luna includerea magazinelor de moda ale retailerului in grupul partenerilor din segmentul de moda al CardAvantaj. Astfel, posesorii celui mai popular card de credit din Romania cu plata in rate fara dobanda vor putea fi in pas cu cele mai noi tendinte fashion prezentate de Stefanel, putand beneficia de o oferta speciala - achizitionarea produselor STEFANEL in 3 rate fara dobanda.
"Este o preocupare constanta pentru noi sa crestem numarul de comercianti CardAvantaj, mai ales in zona fashion, fiind cunoscuta apetenta publicului pentru articolele de imbracaminte si accesorii. Suntem bucurosi sa demaram colaborarea cu STEFANEL, un brand cu traditie in industria modei”, a declarat dl. Engin Alaybayoglu, Chief Retail Banking and Cards Officer, Credit Europe Bank Romania.
"Este o bucurie sa anuntam parteneriatul dintre noi si Credit Europe Bank. In acest fel, ne apropiem si mai mult de consumatori, de nevoile si dorintele lor si le inlesnim achizitia de produse de calitate. STEFANEL este de mai bine de 20 de ani alaturi de consumatorii romani si intelege nevoile acestora de a avea solutii de plata cat mai prietenoase. De aceea, detinatorii de CardAvantaj vor putea utiliza facilitatea platilor in rate fara dobanda in toate locatiile Stefanel din Bucuresti, Constanta, Iasi, Brasov si Timisoara.” a declarat dl. Carlo Stefanel, Presedinte CA, Stefanel Romania.
Parteneriatul debuteaza cu o campanie speciala, in perioada 19.04.2013 - 30.06.2013 orice achizitie prin CardAvantaj putandu-se face in 5 rate fara dobanda. In acelasi timp, intre 26.04 si 28.04.2013 toate cumparaturile efectuate prin CardAvantaj in magazinele Stefanel vor beneficia de un discount de 30%.
Pentru mai multe informatii despre CardAvantaj puteti vizita www.cardavantaj.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI