Raiffeisen Bank - 660.000 de clienti au optat pentru Internet Banking
Data publicarii: 24-04-2013 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank are aproximativ 660.000 de clienti pentru serviciul Raiffeisen Online, iar numarul de tranzactii realizate pe internet a depasit 1,77 de milioane. Banca a nregistrat o crestere cu 30% a numarului de clienti in 2012.
Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking in 2005, iar in 2012 Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design si functionalitati imbunatatite, prima platforma din Romania care personalizeaza interactiunea cu clientii, conform situatiei din conturile lor.
"Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clientilor (reteaua de unitati, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una castigatoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat si apreciat de clientii nostri, iar banca inregistreaza rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienti persoane fizice la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank a fost recompensata cu premii importante de catre revista eFinance pentru dezvoltarea serviciului de internet banking si mobile banking in 2012 : banca are cei mai multi utilizatori de internet banking 660.000, cel mai mare numar de persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online - 597.500 si a inregistrat cele mai bune rezultate ale serviciului de mobile banking. Raiffeisen Bank a cunoscut o crestere importanta atat n ceea ce prive[te num`rul de client (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aprox 31%) cat si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online