NETOPIA mobilPay a procesat 500.000 tranzactii in T1, cu 20% mai mult fata de aceeasi perioada din 2012
Data publicarii: 25-04-2013 | Finante-Banci
NETOPIA mobilPay, unul dintre cei mai importanti procesatori de plati online prin card si lider local al platilor cu telefonul mobil, a inregistrat o crestere de 20% in numarul de tranzactii cu cardul efectuate prin platforma mobilPay in primul trimestru al acestui an, pana la 500.000.
Avansul inregistrat de companie se datoreaza atragerii de noi comercianti in platforma de plati, dar si sporirii numarului de tranzactii efectuate de parteneri. Totodata, si din punct de vedere al valorii, tranzactiile efectuate prin platforma mobilPay au fost cu 40% mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In primele trei luni din 2012, procesatorul de plati online prin card a efectuat peste 400.000 tranzactii prin platforma mobilPay, iar pe parcursul anului trecut 1,9 milioane.
Referitor la piata locala de plati online cu cardul, aceasta a ajuns la 6 milioane de tranzactii in anul trecut si la valoarea de 260 de milioane de euro.
"Pentru acest an estimam ca piata de profil va ajunge la 7,5 milioane de tranzactii, cu aproximativ 25% mai mult fata de anul precedent, pe fondul cresterii increderii romanilor in siguranta platilor online si a numarului de comercianti care introduc si promoveaza aceasta metoda de incasare”, a declarat Antonio Eram, CEO NETOPIA mobilPay.
Cele mai mari plati online cu cardul procesate de NETOPIA mobilPay in T1 au atins si 4.000 de euro
NETOPIA mobilPay a realizat, in primele trei luni ale acestui an, tranzactii record, de cateva mii de euro. Sapte dintre aceste plati online au totalizat 20.000 de euro. Acestea au fost realizate pentru plata de echipamente foto, pachete software si bilete de avion.
"In primul trimestru al acestui an, cea mai mare tranzactie procesata de NETOPIA mobilPay a fost de 3.900 de euro, pentru echipamente foto. De asemenea, in aceeasi perioada am inregistrat si cateva tranzactii pentru bilete de avion, fiecare in valoare de peste 2.300 de euro”, a mai spus Antonio Eram.
Totodata, conform acestuia, compania a avut si cateva tranzactii prin care un comerciant inscris in platforma NETOPIA mobilPay a vandut trei pachete de software de circa 3.000 de euro fiecare.
Cea mai mare valoare procesata anul trecut prin intermediul serviciului mobilPay a fost de 6.300 de euro, pentru un pachet turistic.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI