Garanti Bank isi intareste prezenta in zonele centrale urbane si pariaza pe tehnologie
Data publicarii: 26-04-2013 | Finante-Banci
Banca relocheaza una dintre agentii in zona Dorobanti, pentru clientii retail si IMM
Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare banci din Romania, isi relocheaza una dintre agentiile din Bucuresti, ca parte a unei strategii de dezvoltare in zonele urbane centrale cu trafic si vizibilitate ridicate. Plasata in zona Dorobanti, agentia se adreseaza clientilor IMM si retail, introducand un nou concept prietenos, centrat pe confortul clientilor si pe rapiditate, prin combinarea tehnologiei cu serviciile personalizate.
Noul concept presupune o impartire mai eficienta si mai aerisita a spatiului interior, astfel ca atmosfera este mai prietenoasa si mai calda, pastrand in acelasi timp nivelul inalt de profesionalism. Conceptul se inscrie in filosofia Garanti, care acorda o atentie sporita nevoilor clientilor sai, prin oferirea de servicii personalizate.
In prezent, reteaua de agentii a Garanti Bank este formata din 78 de agentii in locuri-cheie din toata tara.
"Scopul strategiei Garanti Bank este sa impuna un nou concept in serviciile bancare, bazat pe grija personalizata pentru client, cu ajutorul tehnologiei, atat prin canale alternative, cat si prin serviciile din agentie. Asadar, prin deschiderea agentiei Dorobanti ne propunem sa ajungem la acei clienti care folosesc tehnologia, care pun pret pe modurile mai eficiente de a folosi serviciile financiare si pentru care timpul este extrem de pretios”, spune Fatih Arpas, Director IT si Canale Alternative de Distributie, responsabil pentru implementarea noului concept.
Un bancomat inteligent a fost de asemenea plasat in noua agentie din Dorobanti, astfel ca numarul ATM-urilor BancoSmart a ajuns la 245, cea mai larga retea de ATM-uri inteligente din tara.
Volumul tranzactiilor prin BancoSmart a crescut in 2012 cu 44% ca valoare si cu 28% ca numar, pana la 257.000. BancoSmart poate procesa cinci tipuri de tranzactii fara card: schimb valutar, plata facturilor, reincarcarea cartelelor prepaid, depozite si plata datoriei pentru cardul de credit.
Și alte canale alternative au inregistrat cresteri anul trecut si vor continua sa creasca in 2013. Astfel, numarul clientilor Garanti Online (serviciul de internet banking al Garanti Bank) a crescut cu 15% in comparatie cu 2011, in timp ce numarul tranzactiilor prin Garanti Online a crescut cu 35% fata de anul precedent. Valoarea tranzactiilor prin internet banking a crescut, la randul ei, cu 24% in 2012, pana la 3,15 milioane de euro. Top cinci tranzactii prin Garanti Online sunt: transferurile de bani, tranzactiile de schimb valutar, plata datoriei pe cardul de credit, plata facturilor si deschiderea depozitelor la termen.
"Punem mult accentul pe confortul clientilor nostri, oferindu-le solutii personalizate si inovatoare pentru ca experienta lor cu banca sa fie una pozitiva. Mai mult, ne propunem sa crestem atat vizibilitatea, cat si numarul tranzactiilor prin alegerea unor locuri premium din centrul oraselor pentru agentiile noastre, precum si prin folosirea tehnologiei prin care clientii pot accesa o gama completa de servicii financiare, oricand si de oriunde.”, spune Anca Motca, Directorul General Adjunct al Garanti Bank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă