Programul unitatilor BRD in perioada 1 - 6 mai 2013

Data publicarii: 29-04-2013 | Finante-Banci

In zilele de 1, 5 si 6 mai 2013, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia :

  • unitatilor situate in mari magazine, mall-uri si  aeroportul Henri Coanda (Visa Tax); 
  • agentiilor Bran, Poiana Brasov si Sinaia

care vor functiona potrivit unui program special.

De asemenea, in perioada 1 - 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfasura dupa urmatorul program:

         

  • Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile: 

-optiunile automate de consultare sold/operatiuni ;

-serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice; 

Pe 4 mai 2013 - Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate optiunile intre orele 08:00 - 16:00 ; 

Serviciul Vocalis se afla la dispozitia clientilor pentru informatii generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD, precum si pentru operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):

  • 0800 803803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM)
  • +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau 
  • *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
  • E-mail: vocalis@brd.ro


Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG