Agitatie la Marfin Bank, dar nici vorba de panica. Clientii Bank of Cyprus nu s-au inghesuit sa-si retraga banii
Data publicarii: 30-04-2013 | Finante-Banci
Clientii Bank of Cyprus au putut retrage incepand de luni banii din depozitele transferate catre Marfin Romania. Banca nu s-a plans insa de retrageri masive si, cu toate ca unitatea din Aviatorilor a fost destul de aglomerata, nu s-au format cozi la bancomat si nici nu s-au strans mai mult de 5-6 clienti la casierie.
In jurul orei 11, unitatea din Aviatorilor a Marfin Bank Romania era destul de aglomerata, fiind prezenti circa 20 de clienti, raspanditi la casierie si la birourile consilierilor bancari.
Insa, cu toate ca o televiziune de business anuntase un protest spontan la Marfin, clientii nu dadeau semne de nemultumire ci, din contra, 5-6 persoane stateau calme la randul de la casierie.
La bancomat, situatia era si mai pasnica si, dupa cum se observa din imaginea de mai jos, un singur client retragea bani, restul persoanelor din fata sediului fiind jurnalisti.
"Marfin Bank Romania functioneaza in conditii absolut normale, oferind clientilor operatiuni de plati si incasari, precum si alte tipuri de servicii corelate nevoilor bancare uzuale. Subliniez faptul ca banca este membra a FGDB, dispune de un nivelul de lichiditate cu mult peste nivelul mediu din sistemul bancar romanesc, iar nivelul de solvabilitate si adecvarea capitalului sunt, de asemenea, peste media sistemului bancar romanesc", a precizat Cornel Stanescu, Deputy CEO al Marfin Bank Romania.
La prima vedere, unitatea Marfin din Piata Aviatorilor era mai aglomerata decat intr-o zi obisnuita. La fiecare 2-3 minute mai intra un client in banca, dar nici vorba de panica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI