ING Asigurari de Viata lanseaza Sales Force Academy
Data publicarii: 23-07-2013 | Finante-Banci
ING Asigurari de Viata continua initiativele pentru cresterea profesionalismului fortei de vanzare prin lansarea unui program de formare, dezvoltare si recunoastere a performantei.- Programa Sales Force Academy este specifica industriei de asigurari de viata si include 32 de cursuri adaptate diferitelor trepte de cariera.
Continuand demersurile intreprinse pentru a oferi clientilor consultanta financiara de cea mai inalta calitate, ING Asigurari de Viata lanseaza Sales Force Academy, un program construit dupa modelul programelor internationale de master. Programul se adreseaza intregii forte de vanzare a ING Asigurari de Viata, formata din 1.650 de consultanti financiari si 200 de manageri, si ofera membrilor echipei ING oportunitatea de a-si completa si consolida pregatirea profesionala dincolo de posibilitatile disponibile la nivelul pietei in aceasta profesie. Programa urmareste atat transmiterea notiunilor fundamentale in vanzarile de asigurari de viata si pensii private, cat si dezvoltarea abilitatilor de relationare (soft skills).
Sales Force Academy asigura formarea si evaluarea continua, cursantii putand obtine licenta de vanzari, respectiv licenta de management, care certifica atingerea standardelor ING Asigurari de Viata.
"Pe piata romaneasca de asigurari de viata, <scoala ING> este recunoscuta pentru standardele pe care le impune privind profesia de consultant financiar, profesie pe care, de altfel, ING a creat-o in urma cu 16 ani. Programul de pregatire pe care il implementam acum este parte a demersurilor permanente pe care le realizam pentru ca forta noastra de vanzare sa raspunda noilor nevoi ale clientilor si exigentelor actuale ale pietei si, totodata, pentru a-i sustine in cariera pe cei care isi doresc si dovedesc performanta pe termen lung. La ING ne mandrim cu faptul ca peste o treime dintre consultanti ne sunt alaturi de 10 ani sau mai bine”, declara Stefan Stavrositu, Director National de Vanzari pentru segmentul Tied Agents, ING Asigurari de Viata.
Specificul programului Sales Force Academy consta in faptul ca s-a urmarit introducerea formelor interactive de invatare, care permit acumularea de cunostinte si deprinderi in ritmul propriu al fiecarui cursant. Aplicabilitatea cursurilor este asigurata de inserarea la nivelul programei a studiilor de caz bazate pe exemple concrete, acumulate in activitatea de vanzare de asigurari de viata in cei 16 ani de experienta ai ING pe piata romaneasca. Altfel spus, cursurile sunt construite in mod gradual pentru a asigura transferul in practica al conceptelor teoretice invatate.
In functie de treapta de cariera pe care se afla cursantii, Sales Force Academy ofera programe pentru dezvoltarea consultantilor (20 de cursuri), cursuri pentru dezvoltarea managerilor (10 cursuri) si programe de pregatire pentru cei care vor sa isi dezvolte potentialul managerial (2 cursuri). Programa include pentru fiecare treapta de cariera o serie de cursuri obligatorii care - odata parcurse - ofera accesul la cursuri suplimentare, dezvoltate ca beneficiu. Tematicile acopera subiecte precum tehnici de vanzare, produse, educatie financiara, dar si psihologia clientului, eficienta personala, automotivare, gandirea "out of the box”, intuitie manageriala etc. Absolvirea cursurilor aferente unei trepte de cariera pregateste participantii pentru accesarea celei superioare, cu acces la un nou pachet de beneficii financiare si cursuri de dezvoltare personala.
Programa si continutul cursurilor au fost concepute pornind de la interviuri cu consultanti si manageri ING, pentru a identifica nevoile de dezvoltare, precum si de la studii realizate de companie sau de alte asociatii de renume (precum LIMRA, organizatia mondiala a companiilor de asigurari si servicii financiare - www.limra.com), fiind validate cu forta de vanzari, pentru a asigura un nivel ridicat de aplicabilitate si un proces de asimilare facil.
In primii doi ani de activitate in cadrul companiei, fiecare consultant poate obtine licenta de vanzari, demonstrand in acest interval ca detine si aplica in mod constant cunostintele necesare in aceasta cariera. In mod similar, fiecare manager al fortei de vanzare ING poate obtine licenta de management, odata ce indeplineste anumite standarde de vanzare sau recrutare si parcurge cursurile necesare. Cele doua tipuri de licente certifica atingerea standardelor ING Asigurari de Viata.
Sales Force Academy va debuta in luna august si este realizat ca parte a programului de profesionalizare si loializare a fortei de vanzare, "Partener 3.0”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări