Credit Europe Bank lanseaza o noua campanie CardAvantaj pentru comerciantii din afara retelei de parteneri
Data publicarii: 26-09-2013 | Finante-Banci2 sau 3 rate pentru cumparaturile facute in orice supermarket sau in magazinele de imbracaminte, in afara retelei de parteneri Credit Europe Bank
Credit Europe Bank a lansat in aceasta luna campania "CardAvantaj, indiferent de ipostaza!” destinata utilizatorilor celui mai popular card de credit pentru cumparaturi in rate fara dobanda. Pana pe 15 noiembrie cei care detin CardAvantaj isi pot achita prin 2 sau 3 rate cumparaturile realizate in orice supermarket sau de la orice magazin de imbracaminte, din afara retelei de parteneri Credit Europe Bank.
"Am lansat noua campanie CardAvantaj pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor preocupati de inceperea anului scolar sau universitar si dornici sa-si schimbe sau sa-si innoiasca garderoba in aceasta toamna. Pana pe 15 noiembrie, posesorii de CardAvantaj isi pot achita astfel cumparaturile cu valoare cuprinsa intre 50 si 150 de lei in 2 rate iar cele de peste 150 lei in 3 rate, chiar si in afara retelei noastre de parteneri”, a declarat Mert Kaftanoglu, Head of Portfolio Management la Credit Europe Bank.
Aceasta campanie se adauga demersurilor recente ale bancii de a oferi posesorilor de CardAvantaj beneficiile achizitiei in rate si in cadrul magazinelor din afara retelei. In continuare, Credit Europe Bank ofera pana la 24 rate pentru cumparaturile facute in cea mai extinsa retea locala de comercianti parteneri.
Pentru mai multe detalii despre CardAvantaj si despre comerciantii parteneri puteti accesa www.cardavantaj.ro. Clientii au la dispozitie si serviciul CEBLine apelabil din reteaua Romtelecom la numarul 0801.000.000 (tarif local) sau din orice retea, la numarul 0750.000.000 (tarif normal).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI