Generali lanseaza asigurari personalizate pentru scoli si gradinite, saloane de frumusete, birouri si cabinete, hoteluri si magazine alimentare
Data publicarii: 09-10-2013 | Finante-BanciGenerali Romania a lansat doua pachete de asigurari personalizate, dedicate intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) din 5 domenii economice, asigurari care acopera peste 18 riscuri specifice fiecarei activitati.
Cele 5 domenii selectate sunt scoli si gradinite (crese, scoli, gradinite, centre educationale), birouri si cabinete (agentii de turism, de real-estate, de administrare, notariale sau cabinete medicale si de terapie, farmacii), saloane de frumusete (frizerii, beauty-centers), restaurante si hoteluri (restaurante, cofetarii, fast-food-uri, baruri, hoteluri, pensiuni) si magazine alimentare (cu bauturi, legume, carne, dulciuri).
"Suntem convinsi ca micii intreprinzatori au nevoie de un produs de asigurare dedicat business-ului lor, care sa acopere riscurile la care ei sunt direct expusi. In consecinta, Generali a selectat 5 categorii de IMM-uri, cu business-uri diferite, pentru care a construit pachete de asigurare specifice. Unicitatea produsului este data de faptul ca vorbim de o asigurare pentru IMM-uri dedicata, personalizata, cu acoperire pentru riscurile specifice fiecarui business si cu un pret extrem de atractiv", a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.
Pentru fiecare domeniu au fost create cate doua pachete - Eficient si Avantaj, care difera in functie de sumele asigurate, implicit limitele de despagubire, si de riscurile acoperite. Avantaj este pachetul care ofera acoperire pentru o gama mai larga de riscuri specifice afacerii asigurate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI