Generali lanseaza asigurari personalizate pentru scoli si gradinite, saloane de frumusete, birouri si cabinete, hoteluri si magazine alimentare
Data publicarii: 09-10-2013 | Finante-BanciGenerali Romania a lansat doua pachete de asigurari personalizate, dedicate intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) din 5 domenii economice, asigurari care acopera peste 18 riscuri specifice fiecarei activitati.
Cele 5 domenii selectate sunt scoli si gradinite (crese, scoli, gradinite, centre educationale), birouri si cabinete (agentii de turism, de real-estate, de administrare, notariale sau cabinete medicale si de terapie, farmacii), saloane de frumusete (frizerii, beauty-centers), restaurante si hoteluri (restaurante, cofetarii, fast-food-uri, baruri, hoteluri, pensiuni) si magazine alimentare (cu bauturi, legume, carne, dulciuri).
"Suntem convinsi ca micii intreprinzatori au nevoie de un produs de asigurare dedicat business-ului lor, care sa acopere riscurile la care ei sunt direct expusi. In consecinta, Generali a selectat 5 categorii de IMM-uri, cu business-uri diferite, pentru care a construit pachete de asigurare specifice. Unicitatea produsului este data de faptul ca vorbim de o asigurare pentru IMM-uri dedicata, personalizata, cu acoperire pentru riscurile specifice fiecarui business si cu un pret extrem de atractiv", a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.
Pentru fiecare domeniu au fost create cate doua pachete - Eficient si Avantaj, care difera in functie de sumele asigurate, implicit limitele de despagubire, si de riscurile acoperite. Avantaj este pachetul care ofera acoperire pentru o gama mai larga de riscuri specifice afacerii asigurate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România