Cumparatorii din segmentul rezidential care apeleaza la servicii de consultanta prefera apartamente langa parc si metrou
Data publicarii: 26-04-2016 | EconomieCumparatorii din segmentul rezidential mediu si mediu-plus, care apeleaza la servicii de consultanta imobiliara dedicate, prefera apartamentele cu trei camere, situate in zone linistite, in apropierea unui parc si cu acces la metrou, conform unui studiu de specialitate remis, marti, AGERPRES.
În stabilirea criteriilor de achiziție, 60% dintre cumpărătorii incluși în studiu au fost interesați exclusiv de zone cu acces la metrou. Un alt criteriu obligatoriu este cel legat de suprafață.
"Cumpărătorii au suprafețe utile minime foarte bine stabilite și nu fac rabat decât pentru 1-4 metri pătrați în minus. Aceste criterii obligatorii legate de zonă, accesul la metrou și suprafață utilă sunt cele mai importante pentru cumpărători, motiv pentru care ei și le respectă", menționează documentul citat.
Potrivit studiului realizat de compania de consultanță imobiliară HomeFinders, pe lângă criteriile obligatorii au intervenit și alți factori care au influențat decizia de achiziție.
"Zonele liniștite atrag cumpărătorii. Deși doar 23,5% din cumpărători au specificat la începutul procesului de căutare că își doresc un apartament într-o zonă liniștită, 67% au ales acest tip de zonă. Existența unui parc în apropierea imobilului este un alt factor de atracție pentru cumpărători, întrucât 65% din aceștia au achiziționat apartamente care au parcuri în apropiere. Și tipul de compartimentare este un factor relevant în decizia de achiziție. 71% dintre cumpărători au preferat apartamente decomandate. Tot în proporție de 71%, clienții au optat pentru apartamente cu bucătării închise", se mai spune în studiu.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI