Homor: Am demarat proceduri pentru deszapezire ca sa nu fim nevoiti la iarna sa incheiem contracte prin negociere directa
Data publicarii: 12-05-2016 | EconomieCompania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a demarat o serie de proceduri pentru deszapezire inca din luna mai, astfel incat, atunci cand va veni sezonul rece, sa fie pregatita pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna si sa nu mai fie nevoita sa incheie contracte prin negociere directa, a declarat directorul general al CNADNR, Catalin Homor.
Potrivit unui comunicat al CNADNR, remis miercuri AGERPRES, în perioada 6 — 9 mai 2016, CNADNR a finalizat documentațiile de atribuire și a inițiat lansarea procedurilor de achiziție publică prin transmiterea acestora la Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), în vederea validării și publicării anunțurilor de participare.
Printre procedurile lansate se regăsesc acordurile cadru pentru întreținerea curentă pe timp de iarnă a DRDP București, Craiova, Brașov, Timișoara, Constanța, Iași și Cluj, lucrări de "Marcaje rutiere prefabricate și covoare antiderapante" pentru rețeaua de autostrăzi și drumuri naționale, lucrări de "Marcaje rutiere executate în strat subțire" pentru rețeaua de autostrăzi și drumuri naționale, lucrări de "Marcaje rutiere executate în strat gros — Produse plastice aplicate la rece" pentru rețeaua de autostrăzi și drumuri naționale, furnizare sare pentru deszăpezire, furnizare produs ecologic pentru deszăpezire, furnizare clorură de calciu pentru deszăpezire.
''Decizia de a promova acordurile cadru pe patru ani în urma unei proceduri de licitație publică a fost determinată de procesul de transparentizare promovat de către Companie. Am demarat aceste proceduri pentru deszăpezire încă din luna mai, astfel încât, atunci când va veni sezonul rece, să fim pregătiți realmente pentru activitatea de întreținere curentă pe timp de iarnă. Am optat pentru această procedură, astfel încât, la iarnă, să nu mai fim nevoiți să încheiem contracte prin negociere directă. De asemenea, vreau ca firmele contractante să fie pregătite, să aibă utilaje performante, dar și personal calificat, iar prețurile să fie cele mai avantajoase pentru Companie. De asemenea, tot în această perioadă, în aceeași idee, am demarat și procedurile pentru marcaje rutiere, indicatoare și material antiderapant", a declarat Cătălin Homor.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online