Autoritatea Nationala pentru Turism a semnat un protocol cu Google pentru imbunatatirea imaginii Romaniei si a notorietatii in calitate de destinatie turistica
Data publicarii: 19-05-2016 | EconomieAutoritatea Nationala pentru Turism (ANT) si Google Romania au semnat, joi, un protocol ce are ca scop stabilirea cadrului de colaborare cu privire la imbunatatirea imaginii Romaniei si a notorietatii in calitate de destinatie turistica prin promovarea brandului turistic national, informeaza institutia.
Protocolul a fost semnat în cadrul conferinței internaționale 'Think Travel with Google', ce se desfășoară la Dubrovnik, Croația.
'Think Travel with Google' este un eveniment dedicat autorităților naționale pentru turism din întreaga lume și experților care au ca obiectiv cunoașterea, respectiv crearea brandului de destinație pentru țara lor. Manifestarea are ca scop alăturarea experților internaționali și liderilor în branding de țară pentru o zi de discuții inspiraționale despre viitorul turismului.
Conferința "Think Travel with Google" de la Dubrovnik își propune să găsească răspunsuri la nevoia destinațiilor de a se remarca în ochii călătorului, la nevoia de poziționare în lumea digitală, alături de leaderi ai industriei.
În baza programului stabilit, Google România va pune la dispoziție o serie de sesiuni de training pe diverse teme precum folosirea platformelor Google (Google+, YouTube, Google MyBusiness, Google Maps, Google Analytics), utilizarea uneltelor de cercetare a pieței (Google Trends, Google Consumer Barometer), promovarea online prin intermediul Google AdWords, cercetări folositoare elaborarea strategiei pentru promovarea externă a României.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial