Volkswagen a reparat mai putin de 10% din automobilele diesel cu probleme din Europa
Data publicarii: 19-09-2016 | EconomieGrupul auto german Volkswagen face progrese limitate cu repararea autovehiculelor diesel echipate cu un software care manipuleaza emisiile poluante, in conditiile in care a reparat mai putin de 10% din cele 8,5 milioane autovehicule afectate de aceasta problema in Europa, transmite Reuters.
Autoritatea Federală din domeniul Transporturilor din Germania (KBA) a aprobat soluțiile tehnice propuse de Volkswagen pentru remedierea problemelor la aproximativ 5,1 milioane vehicule, a precizat luni directorul Volkswagen care se ocupă de rechemarea la service a autovehiculelor implicate în scandalul Dieselgate. "10% din acest număr au fost reparate cu rezultate bune", a declarat Manfred Bort, într-un articol apărut luni în publicația internă a Volkswagen. Grupul Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare după ce în toamna anului trecut a recunoscut că, în perioada 2005 — 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Din cele aproximativ 11 milioane de vehicule afectate la nivel global, aproximativ 8,5 milioane sunt în Europa. În timp ce automobilele Volkswagen echipate cu motoare diesel de 1,2 și 2,0 litri au nevoie doar de un update la sistemul de control al poluării, în cazul a aproximativ trei milioane de vehicule echipate cu un motor de 1.6 litri au nevoie și de instalarea unui dispozitiv suplimentar lângă filtrul de aer. Manfred Bort a mai spus că cel mai mare constructor auto european dezvoltă în prezent soluții software pentru a repara toate automobilele afectate și va face totul pentru a obține aprobarea KBA pentru soluțiile sale până în luna noiembrie. Anterior Volkswagen a estimat că majoritatea celor 8,5 milioane autovehicule cu probleme din Europa pot fi reparate în acest an, dar un număr neprecizat vor trebui să aștepte până în 2017.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI