Volkswagen a reparat mai putin de 10% din automobilele diesel cu probleme din Europa
Data publicarii: 19-09-2016 | EconomieGrupul auto german Volkswagen face progrese limitate cu repararea autovehiculelor diesel echipate cu un software care manipuleaza emisiile poluante, in conditiile in care a reparat mai putin de 10% din cele 8,5 milioane autovehicule afectate de aceasta problema in Europa, transmite Reuters.
Autoritatea Federală din domeniul Transporturilor din Germania (KBA) a aprobat soluțiile tehnice propuse de Volkswagen pentru remedierea problemelor la aproximativ 5,1 milioane vehicule, a precizat luni directorul Volkswagen care se ocupă de rechemarea la service a autovehiculelor implicate în scandalul Dieselgate. "10% din acest număr au fost reparate cu rezultate bune", a declarat Manfred Bort, într-un articol apărut luni în publicația internă a Volkswagen. Grupul Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare după ce în toamna anului trecut a recunoscut că, în perioada 2005 — 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Din cele aproximativ 11 milioane de vehicule afectate la nivel global, aproximativ 8,5 milioane sunt în Europa. În timp ce automobilele Volkswagen echipate cu motoare diesel de 1,2 și 2,0 litri au nevoie doar de un update la sistemul de control al poluării, în cazul a aproximativ trei milioane de vehicule echipate cu un motor de 1.6 litri au nevoie și de instalarea unui dispozitiv suplimentar lângă filtrul de aer. Manfred Bort a mai spus că cel mai mare constructor auto european dezvoltă în prezent soluții software pentru a repara toate automobilele afectate și va face totul pentru a obține aprobarea KBA pentru soluțiile sale până în luna noiembrie. Anterior Volkswagen a estimat că majoritatea celor 8,5 milioane autovehicule cu probleme din Europa pot fi reparate în acest an, dar un număr neprecizat vor trebui să aștepte până în 2017.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare pe primele trei luni ale anului
- Studiu Deloitte: 90% din companii considera ca tehnologia cloud este esentiala pentru dezvoltare, transformare digitala si competitivitate pe piata
- Reff & Asociatii obtine pro bono o hotarare definitiva care protejeaza proprietatea asupra terenului si investitia Asociatiei Daruieste Viata pt extinderea si modernizarea Spitalului Marie Curie
- Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 mi. USD in 2023 in AI; piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe baza de publicitate va creste
- Opinie Deloitte: Romania impune noi obligatii de raportare fiscala pentru multinationale. Ce trebuie sa stie companiile vizate?
- Studiu WEBCON: Solutiile de automatizare a proceselor de business genereaza o crestere a productivitatii de pana la 87%, cu o recuperare totala a investitiei in mai putin de 3 ani
- Opinie Deloitte: Cum pot verificarile de fond si demersul de due diligence sa contribuie la reputatia, stabilitatea si credibilitatea unei organizatii?
- Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
- EY a asistat Carrefour în preluarea activităţilor Cora din România
- Fabrica de sârmă Dan Steel Group din Beclean, acum în procedură de faliment, caută investitori. Prețul de pornire este de 25,9 milioane de euro
- Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
- Sondaj EY: Impactul noilor reglementări fiscale în economia națională și așteptările companiilor românești
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal obtine la ICCJ o solutie definitiva de anulare a refacerii unei inspectii fiscale invocand exclusiv argumente de procedura
- Studiu Deloitte: noua din zece organizatii au raportat cel putin un incident sau o bresa de securitate cibernetica anul trecut
- Catalin Vasile este noul Chief Sales Officer al NN Romania