Romanii de la oras au un buget de 318 lei pentru Mos Nicolae; dulciurile (72,1%) si jucariile (49,2%), cadourile cele mai cumparate (studiu)
Data publicarii: 05-12-2016 | EconomieAproape toti romanii care locuiesc in mediul urban (88,4%) intentioneaza sa cumpere cadouri pentru cei dragi de Mos Nicolae, dulciurile si jucariile fiind pe primul loc in preferintele lor, conform studiului unei companii de cercetare de piata, remis luni AGERPRES.
Sursa foto: MEDNET Marketing Research Center
Urmând trendul de anul trecut, intenția de a face surprize de Moș Nicolae este mai ridicată în orașele mici (93,8%) comparativ cu orașele mari (peste 100.000 locuitori), unde 88% dintre respondenți au de gând să ofere cadouri. Față de anul trecut, în cazul orașelor mari, care au peste 100.000 locuitori, procentul celor care intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie este constant.
Cele mai întâlnite cadouri rămân și anul acesta dulciurile (72,1%) și jucăriile (49,2%), conform studiului realizat de Mednet Marketing Research Center. Cadourile sunt însă dintre cele mai diverse, începând cu cele mai banale și mai puțin costisitoare (dulciuri, jucării, articole vestimentare, fructe) și ajungând la unele mai sofisticate și mai scumpe (electrice, electronice, electrocasnice, articole IT și telecom, călătorii etc).
Bugetul pe care respondenții din mediul urban spun că îl vor aloca achiziționării cadourilor pentru ziua de Moș Nicolae va fi, în medie, de 318 lei, în ușoară creștere față de cel de anul trecut (305 lei). De altfel, conform studiului, cei mai mulți intenționează să cheltuiască între 100 și 250 lei (43,8%).
În orașele mari cu peste 100.000 de locuitori suma medie alocată pentru cumpărăturile de Moș Nicolae își continuă trendul ascendent și ajunge la 321 lei.
Studiul a fost realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici — sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii — 30.000-100.000 locuitori, orașe mari — peste 100.000 locuitori) în perioada 23 — 28 noiembrie 2016. Au fost intervievate 800 de persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 — 65 ani.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI