Romanii de la oras au un buget de 318 lei pentru Mos Nicolae; dulciurile (72,1%) si jucariile (49,2%), cadourile cele mai cumparate (studiu)
Data publicarii: 05-12-2016 | EconomieAproape toti romanii care locuiesc in mediul urban (88,4%) intentioneaza sa cumpere cadouri pentru cei dragi de Mos Nicolae, dulciurile si jucariile fiind pe primul loc in preferintele lor, conform studiului unei companii de cercetare de piata, remis luni AGERPRES.
Sursa foto: MEDNET Marketing Research Center
Urmând trendul de anul trecut, intenția de a face surprize de Moș Nicolae este mai ridicată în orașele mici (93,8%) comparativ cu orașele mari (peste 100.000 locuitori), unde 88% dintre respondenți au de gând să ofere cadouri. Față de anul trecut, în cazul orașelor mari, care au peste 100.000 locuitori, procentul celor care intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie este constant.
Cele mai întâlnite cadouri rămân și anul acesta dulciurile (72,1%) și jucăriile (49,2%), conform studiului realizat de Mednet Marketing Research Center. Cadourile sunt însă dintre cele mai diverse, începând cu cele mai banale și mai puțin costisitoare (dulciuri, jucării, articole vestimentare, fructe) și ajungând la unele mai sofisticate și mai scumpe (electrice, electronice, electrocasnice, articole IT și telecom, călătorii etc).
Bugetul pe care respondenții din mediul urban spun că îl vor aloca achiziționării cadourilor pentru ziua de Moș Nicolae va fi, în medie, de 318 lei, în ușoară creștere față de cel de anul trecut (305 lei). De altfel, conform studiului, cei mai mulți intenționează să cheltuiască între 100 și 250 lei (43,8%).
În orașele mari cu peste 100.000 de locuitori suma medie alocată pentru cumpărăturile de Moș Nicolae își continuă trendul ascendent și ajunge la 321 lei.
Studiul a fost realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici — sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii — 30.000-100.000 locuitori, orașe mari — peste 100.000 locuitori) în perioada 23 — 28 noiembrie 2016. Au fost intervievate 800 de persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 — 65 ani.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall