Vanzarile early booking au crescut cu peste 50%; cea mai spectaculoasa crestere, in jur de 75%, pentru litoralul turcesc (studiu)
Data publicarii: 09-12-2016 | EconomieVanzarile early booking au crescut cu peste 50% in perioada octombrie-decembrie 2016, fata de 2015, tot mai multi romani rezervandu-si vacanta in perioada inscrierilor timpurii pentru a plati cat mai putin pe sejur, reducerile ajungand chiar si pana la 50%, conform unui studiu al unui turoperator de turism, remis vineri AGERPRES.
Numărul vacanțelor pentru vara lui 2017, cumpărate încă din iarna acestui an a crescut în medie cu 55%, cea mai spectaculoasă creștere a cererii, în jur de 75%, se înregistrează pentru stațiunile de pe litoralul turcesc (Antalya, dar și Turcia egeeană), aceste pachete reprezentând circa 40% din tot volumul de vânzări early booking de la finalul acestui an. Turcia se află și în topul destinațiilor cu cele mai mari discounturi făcute celor care cumpără până la jumătatea lunii decembrie, respectiv până la minus 50% pentru Antalya și minus 40% pentru Kusadasi. Antalya este destinația ideală pentru amatorii de early booking din România, adică familiile cu copii.
Familiile cu copii își organizează din timp vacanța principală din an (cea pentru care alocă cel mai mare buget) și vor ca aceasta să coincidă cu vacanța copiilor, după data de 15 iunie. Acești turiști caută pachete all inclusive în resorturi destinate familiilor, în apropiere de plajă și cu locuri de joacă.
Rezervările pentru insulele grecești Zakynthos sau Santorini au crescut cu 45%, respectiv 43%, pe fondul unor prețuri mai mici cu până la 50% prin programele early booking, discounturi de care se bucură și pachetele în Corfu, Thassos, Halkidiki și Lefkada, precum și litoralul bulgăresc al Mării Negre. Au beneficiat de reduceri de 30-40% și cei care au achiziționat vacanțe în Kusadasi, Creta, Rhodos și Santorini, dar și pe litoralul românesc. Interesul a crescut cu 38% pentru Mallorca și cu 35% pentru litoralul românesc.
Noutatea sezonului de vară 2017, pentru turiștii români pasionați de vacanțele la mare, este Gran Canaria, destinație care începe să fie căutată, dar se constată în general o creștere a apetitului pentru o serie de destinații de litoral din Spania (Mallorca, Tenerife, Costa Brava), conform studiului Christian Tour.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI