Marea Britanie: Vanzarile Dacia au crescut cu peste 45% in iunie
Data publicarii: 06-07-2017 | EconomieVanzarile de masini noi in Marea Britanie au scazut cu 4,8% in iunie, fiind pentru prima data in ultimii sase ani cand s-au inregistrat declinuri trei luni consecutiv, insa Dacia a consemnat o crestere cu 45,38% fata de perioada similara din 2016, transmite Reuters.
Livrările au scăzut luna trecută la 243.454 unități, a anunțat miercuri Asociația Producătorilor și Comercianților de Automobile din Regatul Unit (SMMT). În topul celor mai bine vândute modele în aprilie se află Volkswagen Golf, Ford Fiesta, Ford Focus, Vauxhall Astra și MINI (de la BMW).
În iunie, Dacia a vândut 2.845 de vehicule pe piața britanică, în creștere cu 45,38% față de perioada similară din 2016, când a înmatriculat 1.957 unități.
Așa cum estimam, cererea pentru mașini noi se reduce, după cinci ani de creștere solidă, dar datele sunt totuși robuste, iar în primul semestru din acest an s-a înregistrat al doilea cel mai ridicat nivel al vânzărilor. Pe fondul dimunării încrederii consumatorilor și a companiilor, ne așteptăm ca cererea să rămână la un nivel similar în următoarele luni, a afirmat șeful SMMT, Mike Hawes. Instituția se așteaptă la un declin al vânzărilor de 2,6% anul acesta, la 2,62 milioane de vehicule.
Vânzările de mașini noi în Marea Britanie au scăzut cu 1,3% în primul semestru din 2017, la 1,40 milioane de unități. În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Ford Focus, Volkswagen Golf, Nissan Qashqai și Vauxhall Corsa.
În primele șase luni din acest an, Dacia a vândut pe piața britanică 14.387 vehicule, în creștere cu 7,01% față de perioada similară din 2016, când a înmatriculat 13.445 de unități.
Așa cum estimam, cererea pentru mașini noi se reduce, după cinci ani de creștere solidă, dar datele sunt totuși robuste, iar în primul semestru din acest an s-a înregistrat al doilea cel mai ridicat nivel al vânzărilor. Pe fondul dimunării încrederii consumatorilor și a companiilor, ne așteptăm ca cererea să rămână la un nivel similar în următoarele luni, a afirmat șeful SMMT, Mike Hawes. Instituția se așteaptă la un declin al vânzărilor de 2,6% anul acesta, la 2,62 milioane de vehicule.
Marea Britanie rămâne a doua mare piață auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franței, Italiei și Spaniei. Analiștii se așteaptă în acest an la un declin de 5% al vânzărilor auto, după doi ani de creștere record, pe fondul incertitudinilor provocate de Brexit și a deprecierii lirei sterline, care a dus la majorarea prețurilor unor modele.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI