Wall Street Journal nu va mai avea versiuni print separate pentru Europa si Asia
Data publicarii: 29-09-2017 | EconomieRenumitul cotidian financiar Wall Street Journal, parte a grupului media News Corp. apartinand magnatului Rupert Murdoch, a anuntat joi seara ca va inceta sa mai publice versiuni print separate pentru Europa si Asia din cauza diminuarii veniturilor din publicitate.
După o istorie de 40 de ani, ultima versiune print separată pentru Europa a WSJ va apărea vineri în timp ce versiunea pentru Asia va înceta să mai fie publicată după data de 7 octombrie, au confirmat oficialii companiei. După această dată versiunea print a WSJ nu va mai fi vândută pe unele piețe în timp ce pe alte piețe, cum este Tokyo de exemplu, va fi înlocuită ulterior de versiunea americană a publicației.
Wall Street Journal a început să publice o versiune print separată pentru Asia în 1976, iar versiunea pentru Europa a apărut în 1983. Decizia de a pune capăt acestor versiuni separate vine după ce firma mamă, News Corp, a raportat pierderi de 643 milioane de dolari în ultimul exercițiu fiscal, care s-a încheiat la 30 iunie 2017, comparativ cu un profit de 235 milioane de dolari în exercițiul precedent.
Reducerea prezenței print a WSJ vine pe fondul unei reorganizări mai ample a structurii editoriale a publicației. În luna octombrie 2016, WSJ a demarat o inițiativă denumită 'WSJ 2020', un plan pe trei ani destinat adaptării la consumatorii care își obțin informațiile de pe telefoanele mobile. O parte din acest plan presupune reduceri de personal și unificarea unor secții ale versiunii print.
News Corp. și Wall Street Journal concurează cu Bloomberg LP, firma mamă a agenției de presă Bloomberg News, pentru a furniza știri și servicii financiare.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI