Bonurile fiscale in valoare de 426 de lei emise pe 23 noiembrie au iesit castigatoare la extragerea din Ajunul Craciunului
Data publicarii: 25-12-2017 | EconomieBonurile fiscale în valoare de 426 de lei emise în data de 23 noiembrie au iesit câstigatoare la extragerea Loteriei bonurilor fiscale din Ajunul Craciunului.
La aceasta extragere au participat bonurile fiscale emise în perioada 1 aprilie - 8 decembrie 2017. Fondul de premiere este de un milion de lei, suma din care vor fi acordate cel mult 100 de premii.
Potrivit unui comunicat al MFP, selectia câstigatorilor este realizata în doua etape. Prima etapa a avut loc duminica, 24 decembrie, si a constat în extragerea bilelor care vor desemna luna, ziua si valoarea bonurilor câstigatoare. Daca numarul cererilor de revendicare depaseste o suta, va fi organizata o a doua extragere, pentru desemnarea celor 100 de câstigatori.
Rezultatele extragerii vor fi publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice (MFP), al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) si al C.N. 'Loteria Româna' (CNLR) pentru o perioada de minimum 30 de zile.
Cererile de revendicare pot fi depuse începând cu prima zi dupa efectuarea extragerii, timp de 30 de zile. Posesorii bonurilor câstigatoare trebuie sa depuna bonurile fiscale (în original), copia actului de identitate si o cerere, la orice administratie fiscala din structura ANAF.
Duminica trecuta a mai avut loc o extragere, cea aferenta lunii noiembrie, bonurile fiscale câstigatoare fiind emise în data de 18 noiembrie 2017, cu o valoare de 821 de lei.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite
- Succes obtinut de Libra Internet Bank - peste 21 milioane de lei atrase printr-o noua emisiune de obligatiuni
- Accor anunță deschiderea The Emporium Plovdiv - MGallery Inbox
- Sondaj EY România: Marea majoritate a contribuabililor nu a solicitat niciodată dobânzi aferente rambursărilor de TVA întârziate
- Radu Diaconu devine partener al EY România, în cadrul echipei de consultanță fiscală și juridică
- Studiu Deloitte: romanii considera ca schimbarile climatice sunt cauzate de activitatile umane si isi ajusteaza comportamentul de cumparare pentru a limita impactul negativ asupra mediului
- Opinie Deloitte: „Taxa Netflix”, un nou impozit in Romania
- Lidl ajunge la peste 12.000 de magazine in toate cele 31 de tari in care este prezent