Trei oferte depuse pentru prima faza a proiectului de modernizare a liniei ferate Bucuresti Nord-Aeroport Otopeni
Data publicarii: 27-03-2019 | Economie
O asociere si doua companii au depus oferte pentru proiectul de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroport International Henri Coanda, in valoare de peste 420 milioane de lei, fara TVA, informeaza marti CFR SA.
Potrivit companiei, luni, 25 martie 2019, ora 15:00, s-a incheiat perioada in care se puteau depune ofertele pentru acest proiect.
Astfel, la licitatia deschisa, au depus oferte in vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare si Executie, Faza I: Racord CF la Terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, urmatorii operatori economici: Asocierea SC Arcada Company SA - SC ISPCF SA - DB Engineering & Consulting GMBH, Porr Construct SRL si Mapa Insaat VE Ticaret AS.
Valoarea totala estimata a contractului, care are o durata de 14 luni (doua luni pentru proiectare si 12 luni pentru executie), este de 420,113 milioane de lei, fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata din fonduri de coeziune si de la bugetul de stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.
Obiectul contractului "Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroport International Henri Coanda Bucuresti" Faza I: Racord CF la Terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, are drept scop asigurarea unei legaturi directe intre Gara de Nord Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda prin construirea unei cai ferate duble in lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, trei podete, instalatie de centralizare electronica si o statie de calatori la terminalul T1.
Comisia de evaluare va analiza in perioada urmatoare documentele de calificare si propunerile tehnice si financiare in vederea desemnarii ofertei castigatoare.
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA administreaza infrastructura feroviara publica.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice