Cifrele Revolut la un an de la lansarea pe piața din România
Data publicarii: 10-05-2019 | Finante-BanciUnul dintre cele mai importante fintech-uri ale ultimilor ani, Revolut, aniversează un an pe piața din România, perioadă în care numărul utilizatorilor a depășit 250.000 de persoane, cifră impresionantă dacă ținem cont de perioada scurtă în care a fost atins acest prag.
Conform datelor furnizate de Revolut, numărul utilizatorilor din România a crescut astfel de 8 ori în ultimele 12 luni, comparativ cu luna mai a anului 2018. Totodată, aceștia au tranzacționat în această perioadă peste 1 miliard de euro și au economisit peste 10 milioane de lei în pușculițele digitale Vaults Revolut.
Totodată, utilizatorii români beneficiază de oportunitatea de a comanda gratuit cardurile emise de către companie până la data de 26 mai 2019.
Ce înseamnă cei 250.000 de utilizatori Revolut pentru fintech-ul britanic?
Ei bine, potrivit datelor oficiale, România se situează pe locul al doilea în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie și devine cea de-a cincea piață Revolut în Europa ca număr de utilizatori după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda. Românii au încredere în serviciile Revolut, motiv pentru care compania înregistrează peste 1200 de noi deschideri de conturi pe zi, doar la nivelul țării noastre. Printre motivele principale care conving utilizatorii să aleagă serviciile fintech-ului britanic se numără simplitatea utilizării aplicațiilor disponibile, transparența sistemului și siguranța banilor, o siguranță garantată de tehnologiile de ultimă generație care stau la baza produsului.
Revolut a pornit la drum în România cu o singură persoană. La un an distanță, pe lângă cei peste un sfert de milion de utilizatori, echipa locală formată din 5 persoane își concentrează în continuare eforturile pe dezvoltarea continuă a comunității de utilizatori, pe încheierea de parteneriate și pe creșterea expunerii produsului în toate sectoarele publice.
”Faptul că am reușit să creștem atât de rapid confirmă faptul că produsul nostru rezolvă o problemă reală. Mai bine de jumătate din utilizatorii noștri vin din așa numitele efecte de rețea, recomandări primite de la prieteni sau familie. Le mulțumim pentru încredere fiecăruia dintre cei 250.000 de utilizatori din România - nu am fi ajuns aici fără sprijinul și implicarea lor activă. Nu ne oprim însă aici! 250.000 de utilizatori înseamnă pentru noi în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite, să ne implicăm activ în inițiative de educație financiară și să continuăm să creștem oferind românilor o alternativă semnificativ mai bună!”, a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.
În prezent, echipa Revolut lucrează la lansarea unor noi funcționalități și la îmbunătățirea continuă a serviciilor deja existente. Printre noile funcționalități anunțate se numără și lansarea unei aplicații pentru copii, o platformă de investiții fără comisioane, un program de fidelitate pentru utilizatorii existenți și posibilitatea de a face plăți cu telefonul mobil.
Conform datelor furnizate de Revolut, numărul utilizatorilor din România a crescut astfel de 8 ori în ultimele 12 luni, comparativ cu luna mai a anului 2018. Totodată, aceștia au tranzacționat în această perioadă peste 1 miliard de euro și au economisit peste 10 milioane de lei în pușculițele digitale Vaults Revolut.
Totodată, utilizatorii români beneficiază de oportunitatea de a comanda gratuit cardurile emise de către companie până la data de 26 mai 2019.
Ce înseamnă cei 250.000 de utilizatori Revolut pentru fintech-ul britanic?
Ei bine, potrivit datelor oficiale, România se situează pe locul al doilea în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie și devine cea de-a cincea piață Revolut în Europa ca număr de utilizatori după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda. Românii au încredere în serviciile Revolut, motiv pentru care compania înregistrează peste 1200 de noi deschideri de conturi pe zi, doar la nivelul țării noastre. Printre motivele principale care conving utilizatorii să aleagă serviciile fintech-ului britanic se numără simplitatea utilizării aplicațiilor disponibile, transparența sistemului și siguranța banilor, o siguranță garantată de tehnologiile de ultimă generație care stau la baza produsului.
Revolut a pornit la drum în România cu o singură persoană. La un an distanță, pe lângă cei peste un sfert de milion de utilizatori, echipa locală formată din 5 persoane își concentrează în continuare eforturile pe dezvoltarea continuă a comunității de utilizatori, pe încheierea de parteneriate și pe creșterea expunerii produsului în toate sectoarele publice.
”Faptul că am reușit să creștem atât de rapid confirmă faptul că produsul nostru rezolvă o problemă reală. Mai bine de jumătate din utilizatorii noștri vin din așa numitele efecte de rețea, recomandări primite de la prieteni sau familie. Le mulțumim pentru încredere fiecăruia dintre cei 250.000 de utilizatori din România - nu am fi ajuns aici fără sprijinul și implicarea lor activă. Nu ne oprim însă aici! 250.000 de utilizatori înseamnă pentru noi în primul rând o responsabilitate: să continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite, să ne implicăm activ în inițiative de educație financiară și să continuăm să creștem oferind românilor o alternativă semnificativ mai bună!”, a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.
În prezent, echipa Revolut lucrează la lansarea unor noi funcționalități și la îmbunătățirea continuă a serviciilor deja existente. Printre noile funcționalități anunțate se numără și lansarea unei aplicații pentru copii, o platformă de investiții fără comisioane, un program de fidelitate pentru utilizatorii existenți și posibilitatea de a face plăți cu telefonul mobil.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare
- BNR a decis să mențină rata dobânzii de politică monetară la 7,00% pe an
- Proiectul GirlPower Network: Transformarea Educației în Mediul Rural Românesc
- Opinie Deloitte: Sanctiunile aplicabile in cazul neconformarii la sistemul de raportare RO e-Factura
- NN Romania o numeste pe Eszter Martin in rolul de Chief HR Officer