Enel, lider pe piața energiei electrice din România, cu peste 2 milioane de clienți rezidențiali
Data publicarii: 17-05-2019 | EconomieEnel Energie și Enel Energie Muntenia, liderii pieței de furnizare a energiei electrice din țara noastră, anunță depășirea pragului psihologic de 2 milioane de clienți rezidențiali de pe piața concurențială a electricității. Numărul de clienți s-a dublat în ultimul an, motiv pentru care Enel a ajuns în postura de lider incontestabil pe piața de profil românească.
,,Dublarea numărului de clienți de pe piața concurențială în mai puțin de un an reprezintă un moment important în viața companiei noastre. Am reușit să confirmăm încă o dată că suntem furnizorul preferat de români pe această piață și că strategia noastră de a-i plasa în centrul preocupărilor noastre prin oferte personalizate, care răspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat să inovăm pentru a simplifica viața clienților noștri prin oferirea unor servicii cu valoare adăugată, într-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilităţi,” a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Totodată, companiile de furnizare din cadrul grupului internațional Enel au intrat și pe piața locală de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici. Cei care optează pentru serviciile Enel pe acest segment de consum, beneficiază de oportunitatea de a configura oferte personalizate care să le faciliteze și să le asigure predictibilitate cât și beneficiul de a avea un singur furnizor pentru cele mai importante două servicii de care beneficiază o gospodărie: gazele și energia electrică.
Intrarea pe piața distribuției de gaze naturale i-a permis companiei Enel crearea unor pachete avantajoase pentru consumatorii care optează pentru ambele servicii. Mai mult, sunt disponibile si produse și pachete personalizate facilitate de comunicarea facilă dintre părți și de aplicația mobilă My Enel.
” Compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale precum Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizarea gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, printr-o rețea de firme specializate, administrată de partenerul nostru EuropAssistance” se arată în comunicatul oficial.
,,Dublarea numărului de clienți de pe piața concurențială în mai puțin de un an reprezintă un moment important în viața companiei noastre. Am reușit să confirmăm încă o dată că suntem furnizorul preferat de români pe această piață și că strategia noastră de a-i plasa în centrul preocupărilor noastre prin oferte personalizate, care răspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat să inovăm pentru a simplifica viața clienților noștri prin oferirea unor servicii cu valoare adăugată, într-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilităţi,” a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Totodată, companiile de furnizare din cadrul grupului internațional Enel au intrat și pe piața locală de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici. Cei care optează pentru serviciile Enel pe acest segment de consum, beneficiază de oportunitatea de a configura oferte personalizate care să le faciliteze și să le asigure predictibilitate cât și beneficiul de a avea un singur furnizor pentru cele mai importante două servicii de care beneficiază o gospodărie: gazele și energia electrică.
Intrarea pe piața distribuției de gaze naturale i-a permis companiei Enel crearea unor pachete avantajoase pentru consumatorii care optează pentru ambele servicii. Mai mult, sunt disponibile si produse și pachete personalizate facilitate de comunicarea facilă dintre părți și de aplicația mobilă My Enel.
” Compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale precum Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizarea gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, printr-o rețea de firme specializate, administrată de partenerul nostru EuropAssistance” se arată în comunicatul oficial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI