Călătorie guvernată de simțuri în Mastercard Sensory Playground pentru cei prezenți la Electric Castle
Data publicarii: 17-07-2019 | LifestylePentru al cincelea an la rând, cei prezenți la festivalul Electric Castle vor avea parte de surprize „electrice” oferite de Mastercard. În calitate de card preferat al festivalului, Mastercard va organiza primul hub senzorial intitulat Sensory Playground, un hub care va pune accent pe muzică și experiențe de neuitat, elemente care se împletesc de minune cu identitatea de brand a organizatorilor, Mastercard lansând recent un logo audio bazat pe o arhitectură sonoră complexă.
În cadrul Mastercard Sensory Playground, festivalierii de la Electric Castle vor avea ocazia de a iniția o călătorie senzorială, descoperind noi dimensiuni ale muzicii cu ajutorul tehnologiei moderne. Aceștia vor experimenta pe rând sfere care generează elemente vizuale sau vibrează pe fond muzical, o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp dar și proiecții interactive ori generatoare Van der Graaf cu efecte electrostatice. În cadrul aceluiași eveniment, Mastercard organizează și un pop-up shop dedicat care va conține o colecție-capsulă intitulată Summer Vibes semnată de The Stories of O și IVY. Aceasta va include modele de tricouri, pelerine de ploaie și hanorace create special pentru a celebra simțurile.
„Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a cincea ediție, reprezintă pentru noi o ocazie specială de a fi din nou alături de toți fanii festivalului, de a trăi și simți împreună emoția electrică a celor cinci zile de festival, îmbrățișând atât diferențele, cât și asemănările dintre noi. Anul acesta, mai mult ca niciodată, ne dorim să celebrăm puterea muzicii de a aduce oamenii împreună, mai ales în contextul celei mai recente etape în evoluția identității noastre de brand. Și cum altfel puteam face acest lucru, decât prin crearea unui spațiu special în care muzica, tehnologia și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale?”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.
„Experiența Mastercard completează perfect lineup-ul plin de premiere pe care îl avem anul acesta, dar și zonele noi pe care le abordăm în festival. E încă o ediție în care probăm conexiunea puternică între branduri și filosofia de continuă inovare care ne caracterizează în egală măsură.”, a declarat Andrei Vanca, Head of Communications, Electric Castle.
Colaborarea dintre Electric Castle și Mastercard are deja un istoric bogat, aceasta urmând a fi și ce-a de-a cincea ediție de festival în care publicul va avea parte de surprize din partea Mastercard.
În cadrul Mastercard Sensory Playground, festivalierii de la Electric Castle vor avea ocazia de a iniția o călătorie senzorială, descoperind noi dimensiuni ale muzicii cu ajutorul tehnologiei moderne. Aceștia vor experimenta pe rând sfere care generează elemente vizuale sau vibrează pe fond muzical, o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp dar și proiecții interactive ori generatoare Van der Graaf cu efecte electrostatice. În cadrul aceluiași eveniment, Mastercard organizează și un pop-up shop dedicat care va conține o colecție-capsulă intitulată Summer Vibes semnată de The Stories of O și IVY. Aceasta va include modele de tricouri, pelerine de ploaie și hanorace create special pentru a celebra simțurile.
„Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a cincea ediție, reprezintă pentru noi o ocazie specială de a fi din nou alături de toți fanii festivalului, de a trăi și simți împreună emoția electrică a celor cinci zile de festival, îmbrățișând atât diferențele, cât și asemănările dintre noi. Anul acesta, mai mult ca niciodată, ne dorim să celebrăm puterea muzicii de a aduce oamenii împreună, mai ales în contextul celei mai recente etape în evoluția identității noastre de brand. Și cum altfel puteam face acest lucru, decât prin crearea unui spațiu special în care muzica, tehnologia și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale?”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.
„Experiența Mastercard completează perfect lineup-ul plin de premiere pe care îl avem anul acesta, dar și zonele noi pe care le abordăm în festival. E încă o ediție în care probăm conexiunea puternică între branduri și filosofia de continuă inovare care ne caracterizează în egală măsură.”, a declarat Andrei Vanca, Head of Communications, Electric Castle.
Colaborarea dintre Electric Castle și Mastercard are deja un istoric bogat, aceasta urmând a fi și ce-a de-a cincea ediție de festival în care publicul va avea parte de surprize din partea Mastercard.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Coordonarea sistemelor de securitate sociala in contextul Brexit incepe sa prinda contur
- Digitalizarea administratiei fiscale din Romania, pe calea cea buna. Ce masuri asteptam in 2021?
- Acordul post-Brexit – reguli pentru schimburile comerciale cu produse de origine preferentiala
- Reguli privind detasarea lucratorilor intre statele UE. Ce obligatii au angajatorii?
- Activitatea de fuziuni si achizitii s-a mentinut la un nivel semnificativ in 2020, in pofida contextului general fara precedent
- Economia globală va reveni la nivelul pre pandemie până la începutul lui 2022, înregistrând în anul curent o creștere record pentru acest secol
- Fantoma Craciunului in speta tichetelor cadou - trecut, prezent si viitor
- Kaspersky: 27% dintre gameri la nivel global ascund de părinții lor cât de mult timp petrec cu jocurile video
- Activitatea globala de fuziuni si achizitii a fost rezistenta la socuri in 2020, se asteapta o intensificare a activitatii in anii urmatori
- Counsel Group Frankfurt l-a numit pe Alexandru Sgâncă în funcția de Country Manager
- Deloitte a asistat VIG in preluarea activelor Aegon din Ungaria, Polonia, Romania si Turcia
- PwC România și D&B David și Baias au asistat Vista Bank România în tranzacția de achiziție a Credit Agricole Bank România
- Patru din zece români reușesc să facă economii în pandemie
- Opinie Deloitte: factorii care ar putea influenta activitatea companiilor in 2021
- Siguranța angajatilor si revenirea la locul de munca sunt principalele preocupari din perspectiva juridica ale organizatiilor