Călătorie guvernată de simțuri în Mastercard Sensory Playground pentru cei prezenți la Electric Castle
Data publicarii: 17-07-2019 | LifestylePentru al cincelea an la rând, cei prezenți la festivalul Electric Castle vor avea parte de surprize „electrice” oferite de Mastercard. În calitate de card preferat al festivalului, Mastercard va organiza primul hub senzorial intitulat Sensory Playground, un hub care va pune accent pe muzică și experiențe de neuitat, elemente care se împletesc de minune cu identitatea de brand a organizatorilor, Mastercard lansând recent un logo audio bazat pe o arhitectură sonoră complexă.
În cadrul Mastercard Sensory Playground, festivalierii de la Electric Castle vor avea ocazia de a iniția o călătorie senzorială, descoperind noi dimensiuni ale muzicii cu ajutorul tehnologiei moderne. Aceștia vor experimenta pe rând sfere care generează elemente vizuale sau vibrează pe fond muzical, o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp dar și proiecții interactive ori generatoare Van der Graaf cu efecte electrostatice. În cadrul aceluiași eveniment, Mastercard organizează și un pop-up shop dedicat care va conține o colecție-capsulă intitulată Summer Vibes semnată de The Stories of O și IVY. Aceasta va include modele de tricouri, pelerine de ploaie și hanorace create special pentru a celebra simțurile.
„Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a cincea ediție, reprezintă pentru noi o ocazie specială de a fi din nou alături de toți fanii festivalului, de a trăi și simți împreună emoția electrică a celor cinci zile de festival, îmbrățișând atât diferențele, cât și asemănările dintre noi. Anul acesta, mai mult ca niciodată, ne dorim să celebrăm puterea muzicii de a aduce oamenii împreună, mai ales în contextul celei mai recente etape în evoluția identității noastre de brand. Și cum altfel puteam face acest lucru, decât prin crearea unui spațiu special în care muzica, tehnologia și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale?”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.
„Experiența Mastercard completează perfect lineup-ul plin de premiere pe care îl avem anul acesta, dar și zonele noi pe care le abordăm în festival. E încă o ediție în care probăm conexiunea puternică între branduri și filosofia de continuă inovare care ne caracterizează în egală măsură.”, a declarat Andrei Vanca, Head of Communications, Electric Castle.
Colaborarea dintre Electric Castle și Mastercard are deja un istoric bogat, aceasta urmând a fi și ce-a de-a cincea ediție de festival în care publicul va avea parte de surprize din partea Mastercard.
În cadrul Mastercard Sensory Playground, festivalierii de la Electric Castle vor avea ocazia de a iniția o călătorie senzorială, descoperind noi dimensiuni ale muzicii cu ajutorul tehnologiei moderne. Aceștia vor experimenta pe rând sfere care generează elemente vizuale sau vibrează pe fond muzical, o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp dar și proiecții interactive ori generatoare Van der Graaf cu efecte electrostatice. În cadrul aceluiași eveniment, Mastercard organizează și un pop-up shop dedicat care va conține o colecție-capsulă intitulată Summer Vibes semnată de The Stories of O și IVY. Aceasta va include modele de tricouri, pelerine de ploaie și hanorace create special pentru a celebra simțurile.
„Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a cincea ediție, reprezintă pentru noi o ocazie specială de a fi din nou alături de toți fanii festivalului, de a trăi și simți împreună emoția electrică a celor cinci zile de festival, îmbrățișând atât diferențele, cât și asemănările dintre noi. Anul acesta, mai mult ca niciodată, ne dorim să celebrăm puterea muzicii de a aduce oamenii împreună, mai ales în contextul celei mai recente etape în evoluția identității noastre de brand. Și cum altfel puteam face acest lucru, decât prin crearea unui spațiu special în care muzica, tehnologia și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale?”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.
„Experiența Mastercard completează perfect lineup-ul plin de premiere pe care îl avem anul acesta, dar și zonele noi pe care le abordăm în festival. E încă o ediție în care probăm conexiunea puternică între branduri și filosofia de continuă inovare care ne caracterizează în egală măsură.”, a declarat Andrei Vanca, Head of Communications, Electric Castle.
Colaborarea dintre Electric Castle și Mastercard are deja un istoric bogat, aceasta urmând a fi și ce-a de-a cincea ediție de festival în care publicul va avea parte de surprize din partea Mastercard.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI