Somfy aniversează 50 de ani și estimează o creștere de 20% în România
Data publicarii: 04-10-2019 | EconomieSomfy România, liderul de pe piața autohtonă a sistemelor de control automatizat pentru tehnica de umbrire și acces în locuințe și spații comerciale, jucător cheie în ceea ce privește soluțiile smart-home, aniversează 50 de ani de existență pe piața mondială. Totodată, compania estimează și creșteri de 20% în ceea ce privește cifra de afaceri din acest an, comparativ cu anul trecut când a atins 2 milioane de euro.
Somfy România este subsidiară a Somfy Group SA, companie de pionierat în domeniul monitorizării echipamentelor de umbrire pentru locuințe și ulterior și în sistemele de automatizare pentru clădirile rezidențiale și comerciale. Compania este prezentă în 59 de țări și produce peste 20 de milioane de motoare anual, cifra de afaceri la nivel mondial ridicându-se la 1,127 miliarde de euro în anul 2018.
”Modelul de business și punctele forte ale grupului au fost aplicate cu succes încă din anul 2006, de la înființarea Somfy în România, bazându-ne pe o dezvoltare susținută de inovație, produse de calitate și parteneriate puternice. Misiunea noastră pe plan local este de a inspira un model de viață confortabil, accesibil, oferind produse și servicii specifice nevoilor utilizatorilor, tot mai exigenți și atenți la caracteristicile locuinței lor. De asemenea, pătrundem în segmentul de proiecte cu soluții automatizate de umbrire solară care îmbunătățesc performanța energetică a fațadelor și aduc beneficii reale dezvoltatorilor și locuitorilor clădirilor”, a declarat Vlad Rovo, Country Manager Somfy România și Moldova.
În prezent, cea mai mare parte a vânzărilor Somfy România provin din segmentul rezidențial, soluțiile de automatizare oferite de companie pe acest segment de piață însumând aproximativ 50% din cifra de afaceri. Strategia de viitor se bazează în mare parte pe digitalizarea activităților companiei și poziționarea ei ca jucător de referință pe piața soluțiilor de automatizare de tip smart-home.
”Vom vedea din ce în ce mai multe case conectate, cu servicii interoperabile, de diferite origini, dar pe deplin integrate. Prin intermediul unităţii de comandă Tahoma, oferim clienţilor noştri posibilitatea de a gestiona nu numai produsele Somfy, ci și libertatea de a-și echipa locuinţa cu produse de la mărci compatibile, parteneri Somfy”, concluzionează Vlad Rovo.
Somfy România este subsidiară a Somfy Group SA, companie de pionierat în domeniul monitorizării echipamentelor de umbrire pentru locuințe și ulterior și în sistemele de automatizare pentru clădirile rezidențiale și comerciale. Compania este prezentă în 59 de țări și produce peste 20 de milioane de motoare anual, cifra de afaceri la nivel mondial ridicându-se la 1,127 miliarde de euro în anul 2018.
”Modelul de business și punctele forte ale grupului au fost aplicate cu succes încă din anul 2006, de la înființarea Somfy în România, bazându-ne pe o dezvoltare susținută de inovație, produse de calitate și parteneriate puternice. Misiunea noastră pe plan local este de a inspira un model de viață confortabil, accesibil, oferind produse și servicii specifice nevoilor utilizatorilor, tot mai exigenți și atenți la caracteristicile locuinței lor. De asemenea, pătrundem în segmentul de proiecte cu soluții automatizate de umbrire solară care îmbunătățesc performanța energetică a fațadelor și aduc beneficii reale dezvoltatorilor și locuitorilor clădirilor”, a declarat Vlad Rovo, Country Manager Somfy România și Moldova.
În prezent, cea mai mare parte a vânzărilor Somfy România provin din segmentul rezidențial, soluțiile de automatizare oferite de companie pe acest segment de piață însumând aproximativ 50% din cifra de afaceri. Strategia de viitor se bazează în mare parte pe digitalizarea activităților companiei și poziționarea ei ca jucător de referință pe piața soluțiilor de automatizare de tip smart-home.
”Vom vedea din ce în ce mai multe case conectate, cu servicii interoperabile, de diferite origini, dar pe deplin integrate. Prin intermediul unităţii de comandă Tahoma, oferim clienţilor noştri posibilitatea de a gestiona nu numai produsele Somfy, ci și libertatea de a-și echipa locuinţa cu produse de la mărci compatibile, parteneri Somfy”, concluzionează Vlad Rovo.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall