Somfy aniversează 50 de ani și estimează o creștere de 20% în România

Data publicarii: 04-10-2019 | Economie
Somfy România, liderul de pe piața autohtonă a sistemelor de control automatizat pentru tehnica de umbrire și acces în locuințe și spații comerciale, jucător cheie în ceea ce privește soluțiile smart-home, aniversează 50 de ani de existență pe piața mondială. Totodată, compania estimează și creșteri de 20% în ceea ce privește cifra de afaceri din acest an, comparativ cu anul trecut când a atins 2 milioane de euro.

Somfy România este subsidiară a Somfy Group SA, companie de pionierat în domeniul monitorizării echipamentelor de umbrire pentru locuințe și ulterior și în sistemele de automatizare pentru clădirile rezidențiale și comerciale. Compania este prezentă în 59 de țări și produce peste 20 de milioane de motoare anual, cifra de afaceri la nivel mondial ridicându-se la 1,127 miliarde de euro în anul 2018.



”Modelul de business și punctele forte ale grupului au fost aplicate cu succes încă din anul 2006, de la înființarea Somfy în România, bazându-ne pe o dezvoltare susținută de inovație, produse de calitate și parteneriate puternice. Misiunea noastră pe plan local este de a inspira un model de viață confortabil, accesibil, oferind produse și servicii specifice nevoilor utilizatorilor, tot mai exigenți și atenți la caracteristicile locuinței lor. De asemenea, pătrundem în segmentul de proiecte cu soluții automatizate de umbrire solară care îmbunătățesc performanța energetică a fațadelor și aduc beneficii reale dezvoltatorilor și locuitorilor clădirilor”, a declarat Vlad Rovo, Country Manager Somfy România și Moldova.

În prezent, cea mai mare parte a vânzărilor Somfy România provin din segmentul rezidențial, soluțiile de automatizare oferite de companie pe acest segment de piață însumând aproximativ 50% din cifra de afaceri. Strategia de viitor se bazează în mare parte pe digitalizarea activităților companiei și poziționarea ei ca jucător de referință pe piața soluțiilor de automatizare de tip smart-home.

”Vom vedea din ce în ce mai multe case conectate, cu servicii interoperabile, de diferite origini, dar pe deplin integrate. Prin intermediul unităţii de comandă Tahoma, oferim clienţilor noştri posibilitatea de a gestiona nu numai produsele Somfy, ci și libertatea de a-și echipa locuinţa cu produse de la mărci compatibile, parteneri Somfy”, concluzionează Vlad Rovo.
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG