Vânzările nete Legrand în creștere cu 10% în primele nouă luni ale anului
Data publicarii: 21-11-2019 | EconomieUnu dintre prinipalii specialiști globali în domeniul infrastructurii electrice și digitale, grupu legrand, anunță rezultate financiare peste așteptări în primele nouă luni ale anului în curs, raportând o cifră de afaceri și un profit operațional cu 10 procente mai mare, mare parte din aceste succese datorându-se achizițiilor cheie din ultima perioadă dar și lansărilor constante de soluții inovatoare.
Astfel, în primele nouă luni ale anului 2019, vânzările nete ale grupului Legrand au crescut cu peste 10 procente (10,2%) comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la aproape 5 miliarde de euro. Un rezultat determinat de creșterea organică de 2,3 procente dar și de creșterea susținută de 5,2 procente, determinată de noile achiziții și de efectul favorabil al ratei de schimb.
„Grupul Legrand spune povestea de succes a unei viziuni unitare și globale pe care clienții noștri au înțeles-o și au apreciat-o, ceea ce se reflectă în rezultatele raportate până acum. Această poveste este despre puterea inovației și a noilor tehnologii, care fac viața oamenilor mai simplă și mai ușoară. Suntem mândri de rezultatele obținute și de faptul că strategia de la care am pornit conduce la performanțele așteptate. Legrand va rămâne orientat către setarea unor noi standarde în industrie, astfel încât viața clienților care aleg soluțiile noastre să se îmbunătățească vizibil.” a declarat Benoît Coquart, CEO-ul Grupului Legrand.
Ca parte a strategiei de dezvoltare a grupului Legrand bazată în primul rând pe inovație, performanțele în vânzări realizate în primele trei trimestre ale anului s-au datorat în mare măsură succesului ofertelor de soluții conectate, inclusiv a sistemelor inteligente pentru iluminatul de urgență în Franța, a noului sistem de interfonie video conectat - Classe 100X în Italia, precum și a interfețelor conectate, lansate pe mai multe piețe internaționale. S-a continuat de asemenea ș strategia de creștere prin achiziții cheie, grupul Legrand finalizând în această perioadă achiziția Universal Electric Corporation în al doilea trimestru dar și Connectrac, companie inovatoare din SUA specializată în distribuția de putere prin pardoseală și în soluțiile pentru construcții noi și renovări în sectorul comercial.
Astfel, în primele nouă luni ale anului 2019, vânzările nete ale grupului Legrand au crescut cu peste 10 procente (10,2%) comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la aproape 5 miliarde de euro. Un rezultat determinat de creșterea organică de 2,3 procente dar și de creșterea susținută de 5,2 procente, determinată de noile achiziții și de efectul favorabil al ratei de schimb.
„Grupul Legrand spune povestea de succes a unei viziuni unitare și globale pe care clienții noștri au înțeles-o și au apreciat-o, ceea ce se reflectă în rezultatele raportate până acum. Această poveste este despre puterea inovației și a noilor tehnologii, care fac viața oamenilor mai simplă și mai ușoară. Suntem mândri de rezultatele obținute și de faptul că strategia de la care am pornit conduce la performanțele așteptate. Legrand va rămâne orientat către setarea unor noi standarde în industrie, astfel încât viața clienților care aleg soluțiile noastre să se îmbunătățească vizibil.” a declarat Benoît Coquart, CEO-ul Grupului Legrand.
Ca parte a strategiei de dezvoltare a grupului Legrand bazată în primul rând pe inovație, performanțele în vânzări realizate în primele trei trimestre ale anului s-au datorat în mare măsură succesului ofertelor de soluții conectate, inclusiv a sistemelor inteligente pentru iluminatul de urgență în Franța, a noului sistem de interfonie video conectat - Classe 100X în Italia, precum și a interfețelor conectate, lansate pe mai multe piețe internaționale. S-a continuat de asemenea ș strategia de creștere prin achiziții cheie, grupul Legrand finalizând în această perioadă achiziția Universal Electric Corporation în al doilea trimestru dar și Connectrac, companie inovatoare din SUA specializată în distribuția de putere prin pardoseală și în soluțiile pentru construcții noi și renovări în sectorul comercial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI