Vânzările nete Legrand în creștere cu 10% în primele nouă luni ale anului
Data publicarii: 21-11-2019 | EconomieUnu dintre prinipalii specialiști globali în domeniul infrastructurii electrice și digitale, grupu legrand, anunță rezultate financiare peste așteptări în primele nouă luni ale anului în curs, raportând o cifră de afaceri și un profit operațional cu 10 procente mai mare, mare parte din aceste succese datorându-se achizițiilor cheie din ultima perioadă dar și lansărilor constante de soluții inovatoare.
Astfel, în primele nouă luni ale anului 2019, vânzările nete ale grupului Legrand au crescut cu peste 10 procente (10,2%) comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la aproape 5 miliarde de euro. Un rezultat determinat de creșterea organică de 2,3 procente dar și de creșterea susținută de 5,2 procente, determinată de noile achiziții și de efectul favorabil al ratei de schimb.
„Grupul Legrand spune povestea de succes a unei viziuni unitare și globale pe care clienții noștri au înțeles-o și au apreciat-o, ceea ce se reflectă în rezultatele raportate până acum. Această poveste este despre puterea inovației și a noilor tehnologii, care fac viața oamenilor mai simplă și mai ușoară. Suntem mândri de rezultatele obținute și de faptul că strategia de la care am pornit conduce la performanțele așteptate. Legrand va rămâne orientat către setarea unor noi standarde în industrie, astfel încât viața clienților care aleg soluțiile noastre să se îmbunătățească vizibil.” a declarat Benoît Coquart, CEO-ul Grupului Legrand.
Ca parte a strategiei de dezvoltare a grupului Legrand bazată în primul rând pe inovație, performanțele în vânzări realizate în primele trei trimestre ale anului s-au datorat în mare măsură succesului ofertelor de soluții conectate, inclusiv a sistemelor inteligente pentru iluminatul de urgență în Franța, a noului sistem de interfonie video conectat - Classe 100X în Italia, precum și a interfețelor conectate, lansate pe mai multe piețe internaționale. S-a continuat de asemenea ș strategia de creștere prin achiziții cheie, grupul Legrand finalizând în această perioadă achiziția Universal Electric Corporation în al doilea trimestru dar și Connectrac, companie inovatoare din SUA specializată în distribuția de putere prin pardoseală și în soluțiile pentru construcții noi și renovări în sectorul comercial.
Astfel, în primele nouă luni ale anului 2019, vânzările nete ale grupului Legrand au crescut cu peste 10 procente (10,2%) comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la aproape 5 miliarde de euro. Un rezultat determinat de creșterea organică de 2,3 procente dar și de creșterea susținută de 5,2 procente, determinată de noile achiziții și de efectul favorabil al ratei de schimb.
„Grupul Legrand spune povestea de succes a unei viziuni unitare și globale pe care clienții noștri au înțeles-o și au apreciat-o, ceea ce se reflectă în rezultatele raportate până acum. Această poveste este despre puterea inovației și a noilor tehnologii, care fac viața oamenilor mai simplă și mai ușoară. Suntem mândri de rezultatele obținute și de faptul că strategia de la care am pornit conduce la performanțele așteptate. Legrand va rămâne orientat către setarea unor noi standarde în industrie, astfel încât viața clienților care aleg soluțiile noastre să se îmbunătățească vizibil.” a declarat Benoît Coquart, CEO-ul Grupului Legrand.
Ca parte a strategiei de dezvoltare a grupului Legrand bazată în primul rând pe inovație, performanțele în vânzări realizate în primele trei trimestre ale anului s-au datorat în mare măsură succesului ofertelor de soluții conectate, inclusiv a sistemelor inteligente pentru iluminatul de urgență în Franța, a noului sistem de interfonie video conectat - Classe 100X în Italia, precum și a interfețelor conectate, lansate pe mai multe piețe internaționale. S-a continuat de asemenea ș strategia de creștere prin achiziții cheie, grupul Legrand finalizând în această perioadă achiziția Universal Electric Corporation în al doilea trimestru dar și Connectrac, companie inovatoare din SUA specializată în distribuția de putere prin pardoseală și în soluțiile pentru construcții noi și renovări în sectorul comercial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall