Încrederea este cel mai important factor care influențează loialitatea față de un brand
Data publicarii: 11-12-2019 | LifestylePotrivit unui studiu Deloitte, opt din zece consumatori, mai precis 83% din cei chestionați, consideră că încrederea este factorul emoțional cel mai important care poate influența loialitatea lor față de un brand. Studiul intitulat „2019 Exploring the value of emotions-driven engagements” enumeră factorii emoționali care determină loialitatea consumatorului față de un brand. Același studiu scoate în evidență și factorii raționali, de care se pare depinde decizia consumatorului de a începe și a încheia relația cu un brand anume.
Aflăm astfel că imediat după încredere, cel mai important factor, cu 79% este dat de integritatea unei mărci, urmat de onestitatea acesteia cu 77%. În același timp, 60% dintre clienții loiali pe termen lung unui anumit brand, folosesc termeni emoționali specifici relației pe care o au cu membri ai familiei, animalele de companie sau prieteni precum ador, fericit sau dragoste. De asemenea, peste 70% din cei chestionați își încheie relația cu un brand din motive raționale, legate de prețuri, calitate sau probleme de distribuție.
„Clienții așteaptă ca brandurile să le ofere o experiență coerentă, previzibilă și memorabilă, indiferent de momentul în care are loc interacțiunea lor și de canalul care o facilitează, de la mediul online, la conversații în magazin cu reprezentanții de vânzări, la informări prin e-mail și la ambalaj. Deși factorii emoționali influențează loialitatea față de mărci, factorii raționali sunt cei care modelează relația client-brand - preț, promoții sau programe de loialitate”, spune Ruxandra Băndilă, Director de Marketing și Dezvoltare, Deloitte România.
Studiul Deloitte amintit mai sus a fost efectuat pe un eșantion de aproximativ 1000 de respondenți dar și a peste 91 de milioane de texte publicate online pe rețelele de socializare de 30 de branduri. S-au completat de asemenea și 2000 de chestionare colectate din două domenii bazate pe servicii. Vorbim astfel de metode moderne și inovatoare care au folosit mai multe metodologii de colectare de date și informații care au dus la concluziile prezentate mai sus.
Aflăm astfel că imediat după încredere, cel mai important factor, cu 79% este dat de integritatea unei mărci, urmat de onestitatea acesteia cu 77%. În același timp, 60% dintre clienții loiali pe termen lung unui anumit brand, folosesc termeni emoționali specifici relației pe care o au cu membri ai familiei, animalele de companie sau prieteni precum ador, fericit sau dragoste. De asemenea, peste 70% din cei chestionați își încheie relația cu un brand din motive raționale, legate de prețuri, calitate sau probleme de distribuție.
„Clienții așteaptă ca brandurile să le ofere o experiență coerentă, previzibilă și memorabilă, indiferent de momentul în care are loc interacțiunea lor și de canalul care o facilitează, de la mediul online, la conversații în magazin cu reprezentanții de vânzări, la informări prin e-mail și la ambalaj. Deși factorii emoționali influențează loialitatea față de mărci, factorii raționali sunt cei care modelează relația client-brand - preț, promoții sau programe de loialitate”, spune Ruxandra Băndilă, Director de Marketing și Dezvoltare, Deloitte România.
Studiul Deloitte amintit mai sus a fost efectuat pe un eșantion de aproximativ 1000 de respondenți dar și a peste 91 de milioane de texte publicate online pe rețelele de socializare de 30 de branduri. S-au completat de asemenea și 2000 de chestionare colectate din două domenii bazate pe servicii. Vorbim astfel de metode moderne și inovatoare care au folosit mai multe metodologii de colectare de date și informații care au dus la concluziile prezentate mai sus.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI