De ce avem nevoie pentru a crește vânzările în 2020?
Data publicarii: 28-02-2020 | EconomieValoria Business Solutions este o companie de consultanță care are ca scop principal transformarea în valoare a potențialului echipelor și organizațiilor. În acest sens, prin vocea Gabrielei Streza, Business Development Director, compania ține să sublinieze câteva puncte esențiale pentru cei care își doresc creșterea vânzărilor în domeniul B2B, puncte ce pornesc de la creșterea calității și eficienței prspecției de piață și a creionării principalelor tactici necesare pe între proccesul de cumpărare-vânzare. De ce am avea nevoie?
Sistem de CRM corelat eficient cu etapele procesului de vânzare
Pentru cine nu știe, CRM se referă la platformele de management al relațiilor cu clienții. Acestea sunt utile pentru fiecare companie care activează în vânzări mai ales atunci când se bazează pe o structură corectă capabilă să susțină eforturile reprezentanților de vânzări fără a crea o presiune administrativă suplimentară.
Sistem inteligent de calificare a prospecțiilor
„Ce califică un potențial client?” se întreabă Gabriela. Ei bine, „în ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară” continuă ea.
Portal central dedicat gestionării conținutului
Echipa de vânzări nu poate funcționa în 2020 fără suportul unei platforme complete orientată către zona de content marketing, platformă care să genereze materiale colaterale și conținut dedicat care să educe clientela și în același timp, să o păstreze aproape de brandul principal.
Platformă centrală dedicată analizei vânzărilor
Analizele și datele statistice sunt de asemenea o sursă importantă de cunoaștere pentru cei implicați direct în vânzări. „O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes” conchide Gabriela.
Sistem de CRM corelat eficient cu etapele procesului de vânzare
Pentru cine nu știe, CRM se referă la platformele de management al relațiilor cu clienții. Acestea sunt utile pentru fiecare companie care activează în vânzări mai ales atunci când se bazează pe o structură corectă capabilă să susțină eforturile reprezentanților de vânzări fără a crea o presiune administrativă suplimentară.
Sistem inteligent de calificare a prospecțiilor
„Ce califică un potențial client?” se întreabă Gabriela. Ei bine, „în ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară” continuă ea.
Portal central dedicat gestionării conținutului
Echipa de vânzări nu poate funcționa în 2020 fără suportul unei platforme complete orientată către zona de content marketing, platformă care să genereze materiale colaterale și conținut dedicat care să educe clientela și în același timp, să o păstreze aproape de brandul principal.
Platformă centrală dedicată analizei vânzărilor
Analizele și datele statistice sunt de asemenea o sursă importantă de cunoaștere pentru cei implicați direct în vânzări. „O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes” conchide Gabriela.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025