De ce avem nevoie pentru a crește vânzările în 2020?
Data publicarii: 28-02-2020 | EconomieValoria Business Solutions este o companie de consultanță care are ca scop principal transformarea în valoare a potențialului echipelor și organizațiilor. În acest sens, prin vocea Gabrielei Streza, Business Development Director, compania ține să sublinieze câteva puncte esențiale pentru cei care își doresc creșterea vânzărilor în domeniul B2B, puncte ce pornesc de la creșterea calității și eficienței prspecției de piață și a creionării principalelor tactici necesare pe între proccesul de cumpărare-vânzare. De ce am avea nevoie?
Sistem de CRM corelat eficient cu etapele procesului de vânzare
Pentru cine nu știe, CRM se referă la platformele de management al relațiilor cu clienții. Acestea sunt utile pentru fiecare companie care activează în vânzări mai ales atunci când se bazează pe o structură corectă capabilă să susțină eforturile reprezentanților de vânzări fără a crea o presiune administrativă suplimentară.
Sistem inteligent de calificare a prospecțiilor
„Ce califică un potențial client?” se întreabă Gabriela. Ei bine, „în ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară” continuă ea.
Portal central dedicat gestionării conținutului
Echipa de vânzări nu poate funcționa în 2020 fără suportul unei platforme complete orientată către zona de content marketing, platformă care să genereze materiale colaterale și conținut dedicat care să educe clientela și în același timp, să o păstreze aproape de brandul principal.
Platformă centrală dedicată analizei vânzărilor
Analizele și datele statistice sunt de asemenea o sursă importantă de cunoaștere pentru cei implicați direct în vânzări. „O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes” conchide Gabriela.
Sistem de CRM corelat eficient cu etapele procesului de vânzare
Pentru cine nu știe, CRM se referă la platformele de management al relațiilor cu clienții. Acestea sunt utile pentru fiecare companie care activează în vânzări mai ales atunci când se bazează pe o structură corectă capabilă să susțină eforturile reprezentanților de vânzări fără a crea o presiune administrativă suplimentară.
Sistem inteligent de calificare a prospecțiilor
„Ce califică un potențial client?” se întreabă Gabriela. Ei bine, „în ce moment un potențial client devine un prospect și un prospect devine pregătit pentru închiderea vânzării? Funcția de business development necesită procese clare pentru calificarea potențialilor clienți. Trimiterea necalificată a prospecților către echipa vânzări conduce la o pierde de timp prețios. Procesele de calificare a potențialilor clienți sunt cele asupra cărora echipele de marketing, business development și vânzări necesită o înțelegere unitară” continuă ea.
Portal central dedicat gestionării conținutului
Echipa de vânzări nu poate funcționa în 2020 fără suportul unei platforme complete orientată către zona de content marketing, platformă care să genereze materiale colaterale și conținut dedicat care să educe clientela și în același timp, să o păstreze aproape de brandul principal.
Platformă centrală dedicată analizei vânzărilor
Analizele și datele statistice sunt de asemenea o sursă importantă de cunoaștere pentru cei implicați direct în vânzări. „O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes” conchide Gabriela.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI