Aprilie a fost luna cu cel mai important volum de activări înregistrat de TransferGo
Data publicarii: 20-05-2020 | Finante-BanciGradul de utilizare al TransferGo, aplicației care permite transferuri internaționale rapide în mediul online a crescut în ultima perioadă la peste 60% după ce în luna aprilie s-a înregistrat și cel mai mare număr de activări online direct din aplicație a acestui serviciu atât în sistemul de operare Android cât și iOS. În România, aplicația este folosită în proporție de 80% în special pentru transferurile realizate din și în Marea Britanie și viceversa.
Transferurile s-au dublat însă și în țările nordice în primele patru luni ale acestui an, față de perioada similară a anului trecut. La nivel general de business pentru țara noastră, pe de altă parte, creșterea volumelor de tranzacții este mai mare cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, volumele de tranzacții pentru toate coridoarele către România crescând considerabil în acest an.
„Observăm o creștere rapidă a volumului și numărului de remitențe pe relația cu România. Această evoluție confirmă că cererea pentru aplicații simple, cu costuri transparente, precum cele oferite de TransferGO, au de câștigat în contextul economic actual, caracterizat de izolare socială. Mai mult ca oricând, migrații care nu se mai pot întoarce la familiile lor, trimit bani acasă celor dragi. Imaginea publică a migraților, în special a celor din România, s-a ameliorat semnificativ în ultimul timp în Marea Britanie datorită contribuției lor în sectoare cheie ale economiei britanice precum agricultura și serviciile sociale” afirmă Daumantas Dvilinskas, CEO și fondator TransferGO.
TransferGo este singura companie pan-europeană de transfer de bani care garantează că sumele transferate prin intermediul aplicației pusă la dispoziția clienților ajung la destinație în 30 de minute. Ea este preferată de mare parte din imigranții care trimit bani acasă familiilor lor și care își doresc servicii rapide, lipsite de birocrația și procedurile birocratice și uneori greoaie ale băncilor tradiționale.Doar în anul 2019, TransferGo a înregistrat transferuri de peste 1 miliard delire (1.2 mld Euro) și dublarea numărului de clienți care a ajuns în acest moment la aproape 2 milioane. Compania oferă toate aceste servicii la prețuri mici iar în unele cazuri fără costuri chiar atunci când transferurile sunt făcute prin intermediul opțiunii TransferGo Free atât persoanelor cât și companiilor, serviciile sale fiind disponibile în acest moment în 55 de țări.
Transferurile s-au dublat însă și în țările nordice în primele patru luni ale acestui an, față de perioada similară a anului trecut. La nivel general de business pentru țara noastră, pe de altă parte, creșterea volumelor de tranzacții este mai mare cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, volumele de tranzacții pentru toate coridoarele către România crescând considerabil în acest an.
„Observăm o creștere rapidă a volumului și numărului de remitențe pe relația cu România. Această evoluție confirmă că cererea pentru aplicații simple, cu costuri transparente, precum cele oferite de TransferGO, au de câștigat în contextul economic actual, caracterizat de izolare socială. Mai mult ca oricând, migrații care nu se mai pot întoarce la familiile lor, trimit bani acasă celor dragi. Imaginea publică a migraților, în special a celor din România, s-a ameliorat semnificativ în ultimul timp în Marea Britanie datorită contribuției lor în sectoare cheie ale economiei britanice precum agricultura și serviciile sociale” afirmă Daumantas Dvilinskas, CEO și fondator TransferGO.
TransferGo este singura companie pan-europeană de transfer de bani care garantează că sumele transferate prin intermediul aplicației pusă la dispoziția clienților ajung la destinație în 30 de minute. Ea este preferată de mare parte din imigranții care trimit bani acasă familiilor lor și care își doresc servicii rapide, lipsite de birocrația și procedurile birocratice și uneori greoaie ale băncilor tradiționale.Doar în anul 2019, TransferGo a înregistrat transferuri de peste 1 miliard delire (1.2 mld Euro) și dublarea numărului de clienți care a ajuns în acest moment la aproape 2 milioane. Compania oferă toate aceste servicii la prețuri mici iar în unele cazuri fără costuri chiar atunci când transferurile sunt făcute prin intermediul opțiunii TransferGo Free atât persoanelor cât și companiilor, serviciile sale fiind disponibile în acest moment în 55 de țări.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile