Aprilie a fost luna cu cel mai important volum de activări înregistrat de TransferGo
Data publicarii: 20-05-2020 | Finante-BanciGradul de utilizare al TransferGo, aplicației care permite transferuri internaționale rapide în mediul online a crescut în ultima perioadă la peste 60% după ce în luna aprilie s-a înregistrat și cel mai mare număr de activări online direct din aplicație a acestui serviciu atât în sistemul de operare Android cât și iOS. În România, aplicația este folosită în proporție de 80% în special pentru transferurile realizate din și în Marea Britanie și viceversa.
Transferurile s-au dublat însă și în țările nordice în primele patru luni ale acestui an, față de perioada similară a anului trecut. La nivel general de business pentru țara noastră, pe de altă parte, creșterea volumelor de tranzacții este mai mare cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, volumele de tranzacții pentru toate coridoarele către România crescând considerabil în acest an.
„Observăm o creștere rapidă a volumului și numărului de remitențe pe relația cu România. Această evoluție confirmă că cererea pentru aplicații simple, cu costuri transparente, precum cele oferite de TransferGO, au de câștigat în contextul economic actual, caracterizat de izolare socială. Mai mult ca oricând, migrații care nu se mai pot întoarce la familiile lor, trimit bani acasă celor dragi. Imaginea publică a migraților, în special a celor din România, s-a ameliorat semnificativ în ultimul timp în Marea Britanie datorită contribuției lor în sectoare cheie ale economiei britanice precum agricultura și serviciile sociale” afirmă Daumantas Dvilinskas, CEO și fondator TransferGO.
TransferGo este singura companie pan-europeană de transfer de bani care garantează că sumele transferate prin intermediul aplicației pusă la dispoziția clienților ajung la destinație în 30 de minute. Ea este preferată de mare parte din imigranții care trimit bani acasă familiilor lor și care își doresc servicii rapide, lipsite de birocrația și procedurile birocratice și uneori greoaie ale băncilor tradiționale.Doar în anul 2019, TransferGo a înregistrat transferuri de peste 1 miliard delire (1.2 mld Euro) și dublarea numărului de clienți care a ajuns în acest moment la aproape 2 milioane. Compania oferă toate aceste servicii la prețuri mici iar în unele cazuri fără costuri chiar atunci când transferurile sunt făcute prin intermediul opțiunii TransferGo Free atât persoanelor cât și companiilor, serviciile sale fiind disponibile în acest moment în 55 de țări.
Transferurile s-au dublat însă și în țările nordice în primele patru luni ale acestui an, față de perioada similară a anului trecut. La nivel general de business pentru țara noastră, pe de altă parte, creșterea volumelor de tranzacții este mai mare cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, volumele de tranzacții pentru toate coridoarele către România crescând considerabil în acest an.
„Observăm o creștere rapidă a volumului și numărului de remitențe pe relația cu România. Această evoluție confirmă că cererea pentru aplicații simple, cu costuri transparente, precum cele oferite de TransferGO, au de câștigat în contextul economic actual, caracterizat de izolare socială. Mai mult ca oricând, migrații care nu se mai pot întoarce la familiile lor, trimit bani acasă celor dragi. Imaginea publică a migraților, în special a celor din România, s-a ameliorat semnificativ în ultimul timp în Marea Britanie datorită contribuției lor în sectoare cheie ale economiei britanice precum agricultura și serviciile sociale” afirmă Daumantas Dvilinskas, CEO și fondator TransferGO.
TransferGo este singura companie pan-europeană de transfer de bani care garantează că sumele transferate prin intermediul aplicației pusă la dispoziția clienților ajung la destinație în 30 de minute. Ea este preferată de mare parte din imigranții care trimit bani acasă familiilor lor și care își doresc servicii rapide, lipsite de birocrația și procedurile birocratice și uneori greoaie ale băncilor tradiționale.Doar în anul 2019, TransferGo a înregistrat transferuri de peste 1 miliard delire (1.2 mld Euro) și dublarea numărului de clienți care a ajuns în acest moment la aproape 2 milioane. Compania oferă toate aceste servicii la prețuri mici iar în unele cazuri fără costuri chiar atunci când transferurile sunt făcute prin intermediul opțiunii TransferGo Free atât persoanelor cât și companiilor, serviciile sale fiind disponibile în acest moment în 55 de țări.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?