Studiu Deloitte: comenzile de preparate culinare la pachet si cu livrare au crescut cu 14% de la izbucnirea pandemiei de COVID-19
Data publicarii: 17-12-2020 | EconomiePotrivit studiului „The Restaurant of the Future Arrives Ahead of Schedule - Time to Get on Board” realizat recent de către specialiștii Deloitte, pandemia și implicit consumatorii care s-au orientat din ce în ce mai mult către comenzile online, au determinat restaurantele să-și configureze rețelele, comenzile de preparate culinare la pachet și cu livrare crescând în această perioadă cu 14%.
Studiul amintit mai sus efectuat în rândul managerilor de restaurante și al clienților acestora din Statele Unite ale Americii, relevă faptul că aproape două treimi (68%) dintre consumatori își comandă mâncare cu livrare, 52% la pachet iar 46% se așteaptă să își mențină aceste obiceiuri și după sfârșitul crizei generate de pandemia de Covid-19.
Dintre grupurile de vârstă, cei mai predispuși la a-și păstra aceste obiceiuri par a fi cei din grupul Millenials, cu vârste cuprinse între 23 și 39 de ani, cei care în prezent plasează și cele mai multe comenzi cu livrare, în proporție de 65%, în creștere cu 13% față de perioada anterioară pandemiei. Pe de altă parte, și cei din generația X care comandă mâncare la pachet sunt cu 20% mai mulți decât în perioada dinaintea pandemiei, procentul acestora ajungând acum la 77%.
„Pandemia de COVID-19 a forțat închiderea unor afaceri, dar și identificarea ad-hoc a unor soluții inovatoare. Restaurantele au menținut interacțiunile cu clienții cu ajutorul ecosistemelor digitale - aplicații mobile, noi metode de plată, experiențe personalizate bazate pe comportamentul consumatorilor - și, în unele cazuri, chiar și-au regândit în întregime modelele de business. Industria ospitalității din România a fost grav afectată de criză și a pierdut deja câteva mii de angajați, dar unii jucători au reacționat rapid. Am văzut restaurante care s-au concentrat pe livrări și pe comenzi la pachet prin intermediul platformelor proprii sau al parteneriatelor cu platforme digitale de livrare, dar și pe noi linii de business, cum ar fi crearea de pachete semi-preparate sau de meniuri speciale pentru anumite ocazii”, a spus Zeno Căprariu, Partener Audit, Deloitte România, și liderul industriei produselor de consum.
Deși sumele cheltuite de clienții restaurantelor sunt mai mici în această perioadă comparativ cu anul trecut, studiul realizat de Deloitte relevă de asemenea o tendință de a crește nota de plată, lucru care sugerează că oamenii au început să opteze din ce în ce mai mult pe meniuri de familie sau meniuri care includ mai multe porții.
Consumatorii americani se așteaptă de asemenea ca restaurantele pe care le frecventează să interacționeze cu ei în mediul digital și să le ofere opțiuni bazate pe cele mai noi tehnologii disponibile în domeniu.
Studiul amintit mai sus efectuat în rândul managerilor de restaurante și al clienților acestora din Statele Unite ale Americii, relevă faptul că aproape două treimi (68%) dintre consumatori își comandă mâncare cu livrare, 52% la pachet iar 46% se așteaptă să își mențină aceste obiceiuri și după sfârșitul crizei generate de pandemia de Covid-19.
Dintre grupurile de vârstă, cei mai predispuși la a-și păstra aceste obiceiuri par a fi cei din grupul Millenials, cu vârste cuprinse între 23 și 39 de ani, cei care în prezent plasează și cele mai multe comenzi cu livrare, în proporție de 65%, în creștere cu 13% față de perioada anterioară pandemiei. Pe de altă parte, și cei din generația X care comandă mâncare la pachet sunt cu 20% mai mulți decât în perioada dinaintea pandemiei, procentul acestora ajungând acum la 77%.
„Pandemia de COVID-19 a forțat închiderea unor afaceri, dar și identificarea ad-hoc a unor soluții inovatoare. Restaurantele au menținut interacțiunile cu clienții cu ajutorul ecosistemelor digitale - aplicații mobile, noi metode de plată, experiențe personalizate bazate pe comportamentul consumatorilor - și, în unele cazuri, chiar și-au regândit în întregime modelele de business. Industria ospitalității din România a fost grav afectată de criză și a pierdut deja câteva mii de angajați, dar unii jucători au reacționat rapid. Am văzut restaurante care s-au concentrat pe livrări și pe comenzi la pachet prin intermediul platformelor proprii sau al parteneriatelor cu platforme digitale de livrare, dar și pe noi linii de business, cum ar fi crearea de pachete semi-preparate sau de meniuri speciale pentru anumite ocazii”, a spus Zeno Căprariu, Partener Audit, Deloitte România, și liderul industriei produselor de consum.
Deși sumele cheltuite de clienții restaurantelor sunt mai mici în această perioadă comparativ cu anul trecut, studiul realizat de Deloitte relevă de asemenea o tendință de a crește nota de plată, lucru care sugerează că oamenii au început să opteze din ce în ce mai mult pe meniuri de familie sau meniuri care includ mai multe porții.
Consumatorii americani se așteaptă de asemenea ca restaurantele pe care le frecventează să interacționeze cu ei în mediul digital și să le ofere opțiuni bazate pe cele mai noi tehnologii disponibile în domeniu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI