Studiu Deloitte: comenzile de preparate culinare la pachet si cu livrare au crescut cu 14% de la izbucnirea pandemiei de COVID-19
Data publicarii: 17-12-2020 | EconomiePotrivit studiului „The Restaurant of the Future Arrives Ahead of Schedule - Time to Get on Board” realizat recent de către specialiștii Deloitte, pandemia și implicit consumatorii care s-au orientat din ce în ce mai mult către comenzile online, au determinat restaurantele să-și configureze rețelele, comenzile de preparate culinare la pachet și cu livrare crescând în această perioadă cu 14%.
Studiul amintit mai sus efectuat în rândul managerilor de restaurante și al clienților acestora din Statele Unite ale Americii, relevă faptul că aproape două treimi (68%) dintre consumatori își comandă mâncare cu livrare, 52% la pachet iar 46% se așteaptă să își mențină aceste obiceiuri și după sfârșitul crizei generate de pandemia de Covid-19.
Dintre grupurile de vârstă, cei mai predispuși la a-și păstra aceste obiceiuri par a fi cei din grupul Millenials, cu vârste cuprinse între 23 și 39 de ani, cei care în prezent plasează și cele mai multe comenzi cu livrare, în proporție de 65%, în creștere cu 13% față de perioada anterioară pandemiei. Pe de altă parte, și cei din generația X care comandă mâncare la pachet sunt cu 20% mai mulți decât în perioada dinaintea pandemiei, procentul acestora ajungând acum la 77%.
„Pandemia de COVID-19 a forțat închiderea unor afaceri, dar și identificarea ad-hoc a unor soluții inovatoare. Restaurantele au menținut interacțiunile cu clienții cu ajutorul ecosistemelor digitale - aplicații mobile, noi metode de plată, experiențe personalizate bazate pe comportamentul consumatorilor - și, în unele cazuri, chiar și-au regândit în întregime modelele de business. Industria ospitalității din România a fost grav afectată de criză și a pierdut deja câteva mii de angajați, dar unii jucători au reacționat rapid. Am văzut restaurante care s-au concentrat pe livrări și pe comenzi la pachet prin intermediul platformelor proprii sau al parteneriatelor cu platforme digitale de livrare, dar și pe noi linii de business, cum ar fi crearea de pachete semi-preparate sau de meniuri speciale pentru anumite ocazii”, a spus Zeno Căprariu, Partener Audit, Deloitte România, și liderul industriei produselor de consum.
Deși sumele cheltuite de clienții restaurantelor sunt mai mici în această perioadă comparativ cu anul trecut, studiul realizat de Deloitte relevă de asemenea o tendință de a crește nota de plată, lucru care sugerează că oamenii au început să opteze din ce în ce mai mult pe meniuri de familie sau meniuri care includ mai multe porții.
Consumatorii americani se așteaptă de asemenea ca restaurantele pe care le frecventează să interacționeze cu ei în mediul digital și să le ofere opțiuni bazate pe cele mai noi tehnologii disponibile în domeniu.
Studiul amintit mai sus efectuat în rândul managerilor de restaurante și al clienților acestora din Statele Unite ale Americii, relevă faptul că aproape două treimi (68%) dintre consumatori își comandă mâncare cu livrare, 52% la pachet iar 46% se așteaptă să își mențină aceste obiceiuri și după sfârșitul crizei generate de pandemia de Covid-19.
Dintre grupurile de vârstă, cei mai predispuși la a-și păstra aceste obiceiuri par a fi cei din grupul Millenials, cu vârste cuprinse între 23 și 39 de ani, cei care în prezent plasează și cele mai multe comenzi cu livrare, în proporție de 65%, în creștere cu 13% față de perioada anterioară pandemiei. Pe de altă parte, și cei din generația X care comandă mâncare la pachet sunt cu 20% mai mulți decât în perioada dinaintea pandemiei, procentul acestora ajungând acum la 77%.
„Pandemia de COVID-19 a forțat închiderea unor afaceri, dar și identificarea ad-hoc a unor soluții inovatoare. Restaurantele au menținut interacțiunile cu clienții cu ajutorul ecosistemelor digitale - aplicații mobile, noi metode de plată, experiențe personalizate bazate pe comportamentul consumatorilor - și, în unele cazuri, chiar și-au regândit în întregime modelele de business. Industria ospitalității din România a fost grav afectată de criză și a pierdut deja câteva mii de angajați, dar unii jucători au reacționat rapid. Am văzut restaurante care s-au concentrat pe livrări și pe comenzi la pachet prin intermediul platformelor proprii sau al parteneriatelor cu platforme digitale de livrare, dar și pe noi linii de business, cum ar fi crearea de pachete semi-preparate sau de meniuri speciale pentru anumite ocazii”, a spus Zeno Căprariu, Partener Audit, Deloitte România, și liderul industriei produselor de consum.
Deși sumele cheltuite de clienții restaurantelor sunt mai mici în această perioadă comparativ cu anul trecut, studiul realizat de Deloitte relevă de asemenea o tendință de a crește nota de plată, lucru care sugerează că oamenii au început să opteze din ce în ce mai mult pe meniuri de familie sau meniuri care includ mai multe porții.
Consumatorii americani se așteaptă de asemenea ca restaurantele pe care le frecventează să interacționeze cu ei în mediul digital și să le ofere opțiuni bazate pe cele mai noi tehnologii disponibile în domeniu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Coordonarea sistemelor de securitate sociala in contextul Brexit incepe sa prinda contur
- Digitalizarea administratiei fiscale din Romania, pe calea cea buna. Ce masuri asteptam in 2021?
- Acordul post-Brexit – reguli pentru schimburile comerciale cu produse de origine preferentiala
- Reguli privind detasarea lucratorilor intre statele UE. Ce obligatii au angajatorii?
- Activitatea de fuziuni si achizitii s-a mentinut la un nivel semnificativ in 2020, in pofida contextului general fara precedent
- Economia globală va reveni la nivelul pre pandemie până la începutul lui 2022, înregistrând în anul curent o creștere record pentru acest secol
- Fantoma Craciunului in speta tichetelor cadou - trecut, prezent si viitor
- Kaspersky: 27% dintre gameri la nivel global ascund de părinții lor cât de mult timp petrec cu jocurile video
- Activitatea globala de fuziuni si achizitii a fost rezistenta la socuri in 2020, se asteapta o intensificare a activitatii in anii urmatori
- Counsel Group Frankfurt l-a numit pe Alexandru Sgâncă în funcția de Country Manager
- Deloitte a asistat VIG in preluarea activelor Aegon din Ungaria, Polonia, Romania si Turcia
- PwC România și D&B David și Baias au asistat Vista Bank România în tranzacția de achiziție a Credit Agricole Bank România
- Patru din zece români reușesc să facă economii în pandemie
- Opinie Deloitte: factorii care ar putea influenta activitatea companiilor in 2021
- Siguranța angajatilor si revenirea la locul de munca sunt principalele preocupari din perspectiva juridica ale organizatiilor