Kaspersky: Jocurile, LEGO și K-pop – în topul căutărilor online ale copiilor, înainte de Crăciun
Data publicarii: 26-12-2020 | LifestyleApropierea sărbătorilor de iarnă, vine la pachet cu o serie de pregătiri pe care oamenii din lumea întreagă și le fac, pentru a- bucura pe cei din jur dar mai ales, pentru a-și îndeplini dorințele acumulate în perioada de peste an. Luând ca etalon luna noiembrie ca fiind luna în care majoritatea celor tineri își fac listele cu dorințele de Crăciun, experții Kaspersky Safe Kids au analizat căutările efectuate ale copiilor în această perioadă.
Potrivit datelor cumulate de Kaspersky, date bazate pe informații anonimizate furnizate voluntar de utilizatorii aplicațiilor Kaspersky Safe Kids, copiii au manifestat interese crescute în mai multe domenii în perioada cuprinsă între sfârșitul lunii octombrie respectiv sfârșitul lunii noiembrie a acestui an. Printre cele mai căutate forme de divertisment și cadouri s-au numărat astfel jocurile, desenele animate, serviciile și platformele, hobby-urile sau consolele de jocuri. Din punct de vedere al intereselor, conduc în topul listei jocurile cu 44%, urmate de muzică, 14% respectiv cumpărăturile cu 10%.
Dintre copiii care au căutat jocuri, cei mai mulți au fost interesați de Roblox (23%), Among Us (21%) respectiv Minecraft (20%). Printre alte jocuri populare mai regăsim Gacha Life și Fortnite cu 16% respectiv 11% dintre căutări. Surprinzător, deși Sony a lansat recent noua consolă PlayStation, pe acest segment de piață căutările s-au îndreptat în mare parte înspre Nintendo Switch (42%), PlayStation clasându-se pe locul al doilea (36%), urmat de Xbox (22%). Cele mai căutate jocuri pentru consola celor de la Nintendo au fost în această perioadă Mario, Animal Crossing și The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
În ceea ce privește celelalte căi de divertisment, muzica K-pop s-a aflat în continuare în topul căutărilor efectuate de generațiile tinere, cu 48% din totalul acestora. Căutările au fost dominate pe acest segment de două trupe preferate: BTS și BLACKPINK cu 58% respectiv 42% din căutări.
„Există o vorbă populară pe internet: «Google știe mai multe despre tine decât știe mama ta», ceea ce sună ridicol de adevărat. Știind ce caută copiii, îi putem ajuta pe părinți să le înțeleagă mai bine nevoile, să le ia în considerare intențiile și chiar să devină prieteni mai buni - ceea ce este, desigur, vital nu doar înainte de Crăciun, ci și pe tot parcursul anului”, comentează Anna Larkina, expertă în analiza conținutului web la Kaspersky.
Potrivit datelor cumulate de Kaspersky, date bazate pe informații anonimizate furnizate voluntar de utilizatorii aplicațiilor Kaspersky Safe Kids, copiii au manifestat interese crescute în mai multe domenii în perioada cuprinsă între sfârșitul lunii octombrie respectiv sfârșitul lunii noiembrie a acestui an. Printre cele mai căutate forme de divertisment și cadouri s-au numărat astfel jocurile, desenele animate, serviciile și platformele, hobby-urile sau consolele de jocuri. Din punct de vedere al intereselor, conduc în topul listei jocurile cu 44%, urmate de muzică, 14% respectiv cumpărăturile cu 10%.
Dintre copiii care au căutat jocuri, cei mai mulți au fost interesați de Roblox (23%), Among Us (21%) respectiv Minecraft (20%). Printre alte jocuri populare mai regăsim Gacha Life și Fortnite cu 16% respectiv 11% dintre căutări. Surprinzător, deși Sony a lansat recent noua consolă PlayStation, pe acest segment de piață căutările s-au îndreptat în mare parte înspre Nintendo Switch (42%), PlayStation clasându-se pe locul al doilea (36%), urmat de Xbox (22%). Cele mai căutate jocuri pentru consola celor de la Nintendo au fost în această perioadă Mario, Animal Crossing și The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
În ceea ce privește celelalte căi de divertisment, muzica K-pop s-a aflat în continuare în topul căutărilor efectuate de generațiile tinere, cu 48% din totalul acestora. Căutările au fost dominate pe acest segment de două trupe preferate: BTS și BLACKPINK cu 58% respectiv 42% din căutări.
„Există o vorbă populară pe internet: «Google știe mai multe despre tine decât știe mama ta», ceea ce sună ridicol de adevărat. Știind ce caută copiii, îi putem ajuta pe părinți să le înțeleagă mai bine nevoile, să le ia în considerare intențiile și chiar să devină prieteni mai buni - ceea ce este, desigur, vital nu doar înainte de Crăciun, ci și pe tot parcursul anului”, comentează Anna Larkina, expertă în analiza conținutului web la Kaspersky.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI