Kaspersky: Jocurile, LEGO și K-pop – în topul căutărilor online ale copiilor, înainte de Crăciun

Data publicarii: 26-12-2020 | Lifestyle
Apropierea sărbătorilor de iarnă, vine la pachet cu o serie de pregătiri pe care oamenii din lumea întreagă și le fac, pentru a- bucura pe cei din jur dar mai ales, pentru a-și îndeplini dorințele acumulate în perioada de peste an. Luând ca etalon luna noiembrie ca fiind luna în care majoritatea celor tineri își fac listele cu dorințele de Crăciun, experții Kaspersky Safe Kids au analizat căutările efectuate ale copiilor în această perioadă.

Potrivit datelor cumulate de Kaspersky, date bazate pe informații anonimizate furnizate voluntar de utilizatorii aplicațiilor Kaspersky Safe Kids, copiii au manifestat interese crescute în mai multe domenii în perioada cuprinsă între sfârșitul lunii octombrie respectiv sfârșitul lunii noiembrie a acestui an. Printre cele mai căutate forme de divertisment și cadouri s-au numărat astfel jocurile, desenele animate, serviciile și platformele, hobby-urile sau consolele de jocuri. Din punct de vedere al intereselor, conduc în topul listei jocurile cu 44%, urmate de muzică, 14% respectiv cumpărăturile cu 10%.

Dintre copiii care au căutat jocuri, cei mai mulți au fost interesați de Roblox (23%), Among Us (21%) respectiv Minecraft (20%). Printre alte jocuri populare mai regăsim Gacha Life și Fortnite cu 16% respectiv 11% dintre căutări. Surprinzător, deși Sony a lansat recent noua consolă PlayStation, pe acest segment de piață căutările s-au îndreptat în mare parte înspre Nintendo Switch (42%), PlayStation clasându-se pe locul al doilea (36%), urmat de Xbox (22%). Cele mai căutate jocuri pentru consola celor de la Nintendo au fost în această perioadă Mario, Animal Crossing și The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

În ceea ce privește celelalte căi de divertisment, muzica K-pop s-a aflat în continuare în topul căutărilor efectuate de generațiile tinere, cu 48% din totalul acestora. Căutările au fost dominate pe acest segment de două trupe preferate: BTS și BLACKPINK cu 58% respectiv 42% din căutări.

„Există o vorbă populară pe internet: «Google știe mai multe despre tine decât știe mama ta», ceea ce sună ridicol de adevărat. Știind ce caută copiii, îi putem ajuta pe părinți să le înțeleagă mai bine nevoile, să le ia în considerare intențiile și chiar să devină prieteni mai buni - ceea ce este, desigur, vital nu doar înainte de Crăciun, ci și pe tot parcursul anului”, comentează Anna Larkina, expertă în analiza conținutului web la Kaspersky.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG