ING Bank: rezultate Q1 2021
Data publicarii: 31-05-2021 | Finante-BanciPrimul trimestru al acestui an s-a încheiat cu vești bune pentru ING Bank România, instituția financiară raportând un profit brut de 183 de milioane de lei, cu 11% mai mare decât în primele trei luni ale anului trecut. Producția de credite de nevoi personale a revenit de asemenea la nivelul din perioada premergătoare pandemiei, înregistrând o creștere de 50% față de ultimul trimestru al anului trecut, cel anterior acestei raportări.
“Primele trei luni ale acestui an aduc mai aproape perspectiva revenirii la normalitate, inclusiv în context economic și financiar. În cazul băncii noastre, profitabilitatea a crescut în acest trimestru, iar cererea de credite ipotecare și de nevoi personale a revenit la nivelul pre-pandemic. În același timp, observăm un apetit crescut pentru diversificarea investițiilor și pentru utilizarea metodelor de plată digitale. Suntem recunoscători pentru încrederea acordată de numeroșii clienți care aleg să își încaseze salariul în conturile de la ING și care beneficiază în consecință de un pachet avantajos de servicii, incluzând un curs de schimb valutar foarte competitiv.
Continuăm să sprijinim mediul de afaceri, inclusiv prin finanțările acordate sub umbrela programului IMM Invest. Pentru anul în curs, avem un plafon de 1,1 miliarde de lei alocat în cadrul acestui program și suntem pregătiți să oferim finanțare atât clienților existenți, cât și celor noi. În același timp, ne propunem să creștem finanțarea verde și să sprijinim eforturile de combatere a schimbărilor climatice. În perioada care va urma acestei pandemii, este imperativ să contribuim cu toții la construirea unui viitor mai bun și mai sustenabil.”, a subliniat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În ceea ce privește plățile, continuă să crească preferința pentru carduri și plăți digitale în detrimentul numerarului, în primele luni acestea ajungând la 55%, cu zece procente mai mult decât în trimestrul anterior. Peste jumătate din cheltuielile efectuate de clienții ING sunt efectuate acum cu carduri și dispozitive mobile la POS. a crescut de asemenea și cuantumul plăților mobile prin intermediul unor aplicații precum ING Pay, Apple Pay sau Google Pay, acestea atingând în primul trimestru al anului 15% din volumul total. În același timp, tranzacțiile de cumpărare în comerțul online a crescut cu 27%.
De asemenea, au fost centralizate platformele pentru persoane juridice, motiv pentru care numărul de clienți business a crescut cu peste 400% față de primul trimestru al anului trecut. E un lucru care a condus implicit la o creștere cu peste 220% și a autentificărilor. Dintre acestea 38% vin de pe platforme mobile. Menționăm în același timp și o creștere de 230% a numărului de tranzacții pe acest segment de populație, intensificarea activității mobile conducând la demararea unui nou program susținut de creșterea funcționalităților astfel încât antreprenorii să se poată bucura de o experiență potrivită nevoilor lor de business. Mai mult, divizia Business banking din cadrul instituției financiare a anunțat că ING se va alătura programului IMM Invest și în al doilea an de derulare al acestuia, fiind alocate în acest sens fonduri de 1,1 miliarde de lei pentru 2021.
“Primele trei luni ale acestui an aduc mai aproape perspectiva revenirii la normalitate, inclusiv în context economic și financiar. În cazul băncii noastre, profitabilitatea a crescut în acest trimestru, iar cererea de credite ipotecare și de nevoi personale a revenit la nivelul pre-pandemic. În același timp, observăm un apetit crescut pentru diversificarea investițiilor și pentru utilizarea metodelor de plată digitale. Suntem recunoscători pentru încrederea acordată de numeroșii clienți care aleg să își încaseze salariul în conturile de la ING și care beneficiază în consecință de un pachet avantajos de servicii, incluzând un curs de schimb valutar foarte competitiv.
Continuăm să sprijinim mediul de afaceri, inclusiv prin finanțările acordate sub umbrela programului IMM Invest. Pentru anul în curs, avem un plafon de 1,1 miliarde de lei alocat în cadrul acestui program și suntem pregătiți să oferim finanțare atât clienților existenți, cât și celor noi. În același timp, ne propunem să creștem finanțarea verde și să sprijinim eforturile de combatere a schimbărilor climatice. În perioada care va urma acestei pandemii, este imperativ să contribuim cu toții la construirea unui viitor mai bun și mai sustenabil.”, a subliniat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În ceea ce privește plățile, continuă să crească preferința pentru carduri și plăți digitale în detrimentul numerarului, în primele luni acestea ajungând la 55%, cu zece procente mai mult decât în trimestrul anterior. Peste jumătate din cheltuielile efectuate de clienții ING sunt efectuate acum cu carduri și dispozitive mobile la POS. a crescut de asemenea și cuantumul plăților mobile prin intermediul unor aplicații precum ING Pay, Apple Pay sau Google Pay, acestea atingând în primul trimestru al anului 15% din volumul total. În același timp, tranzacțiile de cumpărare în comerțul online a crescut cu 27%.
De asemenea, au fost centralizate platformele pentru persoane juridice, motiv pentru care numărul de clienți business a crescut cu peste 400% față de primul trimestru al anului trecut. E un lucru care a condus implicit la o creștere cu peste 220% și a autentificărilor. Dintre acestea 38% vin de pe platforme mobile. Menționăm în același timp și o creștere de 230% a numărului de tranzacții pe acest segment de populație, intensificarea activității mobile conducând la demararea unui nou program susținut de creșterea funcționalităților astfel încât antreprenorii să se poată bucura de o experiență potrivită nevoilor lor de business. Mai mult, divizia Business banking din cadrul instituției financiare a anunțat că ING se va alătura programului IMM Invest și în al doilea an de derulare al acestuia, fiind alocate în acest sens fonduri de 1,1 miliarde de lei pentru 2021.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall