ING Bank: rezultate Q1 2021
Data publicarii: 31-05-2021 | Finante-BanciPrimul trimestru al acestui an s-a încheiat cu vești bune pentru ING Bank România, instituția financiară raportând un profit brut de 183 de milioane de lei, cu 11% mai mare decât în primele trei luni ale anului trecut. Producția de credite de nevoi personale a revenit de asemenea la nivelul din perioada premergătoare pandemiei, înregistrând o creștere de 50% față de ultimul trimestru al anului trecut, cel anterior acestei raportări.
“Primele trei luni ale acestui an aduc mai aproape perspectiva revenirii la normalitate, inclusiv în context economic și financiar. În cazul băncii noastre, profitabilitatea a crescut în acest trimestru, iar cererea de credite ipotecare și de nevoi personale a revenit la nivelul pre-pandemic. În același timp, observăm un apetit crescut pentru diversificarea investițiilor și pentru utilizarea metodelor de plată digitale. Suntem recunoscători pentru încrederea acordată de numeroșii clienți care aleg să își încaseze salariul în conturile de la ING și care beneficiază în consecință de un pachet avantajos de servicii, incluzând un curs de schimb valutar foarte competitiv.
Continuăm să sprijinim mediul de afaceri, inclusiv prin finanțările acordate sub umbrela programului IMM Invest. Pentru anul în curs, avem un plafon de 1,1 miliarde de lei alocat în cadrul acestui program și suntem pregătiți să oferim finanțare atât clienților existenți, cât și celor noi. În același timp, ne propunem să creștem finanțarea verde și să sprijinim eforturile de combatere a schimbărilor climatice. În perioada care va urma acestei pandemii, este imperativ să contribuim cu toții la construirea unui viitor mai bun și mai sustenabil.”, a subliniat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În ceea ce privește plățile, continuă să crească preferința pentru carduri și plăți digitale în detrimentul numerarului, în primele luni acestea ajungând la 55%, cu zece procente mai mult decât în trimestrul anterior. Peste jumătate din cheltuielile efectuate de clienții ING sunt efectuate acum cu carduri și dispozitive mobile la POS. a crescut de asemenea și cuantumul plăților mobile prin intermediul unor aplicații precum ING Pay, Apple Pay sau Google Pay, acestea atingând în primul trimestru al anului 15% din volumul total. În același timp, tranzacțiile de cumpărare în comerțul online a crescut cu 27%.
De asemenea, au fost centralizate platformele pentru persoane juridice, motiv pentru care numărul de clienți business a crescut cu peste 400% față de primul trimestru al anului trecut. E un lucru care a condus implicit la o creștere cu peste 220% și a autentificărilor. Dintre acestea 38% vin de pe platforme mobile. Menționăm în același timp și o creștere de 230% a numărului de tranzacții pe acest segment de populație, intensificarea activității mobile conducând la demararea unui nou program susținut de creșterea funcționalităților astfel încât antreprenorii să se poată bucura de o experiență potrivită nevoilor lor de business. Mai mult, divizia Business banking din cadrul instituției financiare a anunțat că ING se va alătura programului IMM Invest și în al doilea an de derulare al acestuia, fiind alocate în acest sens fonduri de 1,1 miliarde de lei pentru 2021.
“Primele trei luni ale acestui an aduc mai aproape perspectiva revenirii la normalitate, inclusiv în context economic și financiar. În cazul băncii noastre, profitabilitatea a crescut în acest trimestru, iar cererea de credite ipotecare și de nevoi personale a revenit la nivelul pre-pandemic. În același timp, observăm un apetit crescut pentru diversificarea investițiilor și pentru utilizarea metodelor de plată digitale. Suntem recunoscători pentru încrederea acordată de numeroșii clienți care aleg să își încaseze salariul în conturile de la ING și care beneficiază în consecință de un pachet avantajos de servicii, incluzând un curs de schimb valutar foarte competitiv.
Continuăm să sprijinim mediul de afaceri, inclusiv prin finanțările acordate sub umbrela programului IMM Invest. Pentru anul în curs, avem un plafon de 1,1 miliarde de lei alocat în cadrul acestui program și suntem pregătiți să oferim finanțare atât clienților existenți, cât și celor noi. În același timp, ne propunem să creștem finanțarea verde și să sprijinim eforturile de combatere a schimbărilor climatice. În perioada care va urma acestei pandemii, este imperativ să contribuim cu toții la construirea unui viitor mai bun și mai sustenabil.”, a subliniat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În ceea ce privește plățile, continuă să crească preferința pentru carduri și plăți digitale în detrimentul numerarului, în primele luni acestea ajungând la 55%, cu zece procente mai mult decât în trimestrul anterior. Peste jumătate din cheltuielile efectuate de clienții ING sunt efectuate acum cu carduri și dispozitive mobile la POS. a crescut de asemenea și cuantumul plăților mobile prin intermediul unor aplicații precum ING Pay, Apple Pay sau Google Pay, acestea atingând în primul trimestru al anului 15% din volumul total. În același timp, tranzacțiile de cumpărare în comerțul online a crescut cu 27%.
De asemenea, au fost centralizate platformele pentru persoane juridice, motiv pentru care numărul de clienți business a crescut cu peste 400% față de primul trimestru al anului trecut. E un lucru care a condus implicit la o creștere cu peste 220% și a autentificărilor. Dintre acestea 38% vin de pe platforme mobile. Menționăm în același timp și o creștere de 230% a numărului de tranzacții pe acest segment de populație, intensificarea activității mobile conducând la demararea unui nou program susținut de creșterea funcționalităților astfel încât antreprenorii să se poată bucura de o experiență potrivită nevoilor lor de business. Mai mult, divizia Business banking din cadrul instituției financiare a anunțat că ING se va alătura programului IMM Invest și în al doilea an de derulare al acestuia, fiind alocate în acest sens fonduri de 1,1 miliarde de lei pentru 2021.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025