Sondaj PwC: Trei sferturi dintre consumatori ar întrerupe relația cu companiile care nu tratează bine angajații, mediul înconjurător sau comunitatea
Data publicarii: 21-07-2021 | EconomiePotrivit sondajului „Consumer Intelligence on ESG” realizat de PwC la nivel global, 83% dintre consumatorii care au participat la acesta sunt de părere că firmele ar trebui să fie mai proactive și mult mai preocupate de politicile de mediu, sociale sau de guvernanță corporativă. Mai mult, 76% dintre aceștia, adică mai bine de trei sferturi, susțin că vor întrerupe relațiile cu companiile care nu tratează bine mediul înconjurător, comunitatea sau proprii angajați.
”Consumatorii și angajații doresc ca firmele să se implice proactiv în rezolvarea problemelor de mediu sau ale societății, nu doar să respecte reglementările și sunt pregătiți să recompenseze sau să penalizeze mărcile în consecință. Potrivit rezultatelor sondajului, consumatorii caută informații despre activitățile și investițiile în ESG în diferite surse, dacă firmele nu au raportări specifice”, a declarat Monica Movileanu, Partener PwC România.
În consecință, peste 80% dintre angajații respondenți la acest sondaj ar fi dispuși să lucreze pentru companii care sunt mai degrabă preocupate de problemele sociale, de mediu ri de guvernanță corporativă. Același procent se declară dispuși să cumpere produsele sau serviciile oferite de companiile din categoria definită mai sus.
Asta se întâmplă în ciuda faptului că în prezent, companiile investesc mult mai mult în proiecte de mediu decât în urmă cu zece ani. Cu toate acestea, mai bine de jumătate din consumatori, 57%, sunt de părere că acestea ar trebui să depună mai multe eforturi pentru a promova teme sensibile în acest moment precum problemele climatice sau reducerea consumului de apă. Mai mult, aproape jumătate din respondenți (48%), își doresc ca companiile să facă progrese și în ceea ce privește planurile privind diversitatea și incluziunea ori în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea datelor. De asemenea, 54% dintre aceștia se așteaptă ca organizațiile să rezolve și problemele de guvernanță corporativă precum reducerea diferențelor salariale ori respectarea legilor și a reglementărilor în vigoare.
De cealaltă parte, 91% din directorii generali care au răspuns la același sondaj sunt de părere că organizațiile pe care le conduc au responsabilitatea de a se implica în proiecte de sustenabilitate. Sunt și cifre care dovedesc gradul de implicare al acestora, doar în anul 2020 investițiile în fonduri cu impact ESG dublându-se, până la suma de 51 de miliarde de dolari.
”Balanța înclină spre mai multă reglementare în domeniul ESG, iar companiile sunt la momentul în care pot lua măsuri proactive pentru a fi mai bine poziționate pe măsură ce datele și raportarea devin mai reglementate și standardizate”, a arătat Cristina Angheluță, Senior Manager PwC România.
”Consumatorii și angajații doresc ca firmele să se implice proactiv în rezolvarea problemelor de mediu sau ale societății, nu doar să respecte reglementările și sunt pregătiți să recompenseze sau să penalizeze mărcile în consecință. Potrivit rezultatelor sondajului, consumatorii caută informații despre activitățile și investițiile în ESG în diferite surse, dacă firmele nu au raportări specifice”, a declarat Monica Movileanu, Partener PwC România.
În consecință, peste 80% dintre angajații respondenți la acest sondaj ar fi dispuși să lucreze pentru companii care sunt mai degrabă preocupate de problemele sociale, de mediu ri de guvernanță corporativă. Același procent se declară dispuși să cumpere produsele sau serviciile oferite de companiile din categoria definită mai sus.
Asta se întâmplă în ciuda faptului că în prezent, companiile investesc mult mai mult în proiecte de mediu decât în urmă cu zece ani. Cu toate acestea, mai bine de jumătate din consumatori, 57%, sunt de părere că acestea ar trebui să depună mai multe eforturi pentru a promova teme sensibile în acest moment precum problemele climatice sau reducerea consumului de apă. Mai mult, aproape jumătate din respondenți (48%), își doresc ca companiile să facă progrese și în ceea ce privește planurile privind diversitatea și incluziunea ori în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea datelor. De asemenea, 54% dintre aceștia se așteaptă ca organizațiile să rezolve și problemele de guvernanță corporativă precum reducerea diferențelor salariale ori respectarea legilor și a reglementărilor în vigoare.
De cealaltă parte, 91% din directorii generali care au răspuns la același sondaj sunt de părere că organizațiile pe care le conduc au responsabilitatea de a se implica în proiecte de sustenabilitate. Sunt și cifre care dovedesc gradul de implicare al acestora, doar în anul 2020 investițiile în fonduri cu impact ESG dublându-se, până la suma de 51 de miliarde de dolari.
”Balanța înclină spre mai multă reglementare în domeniul ESG, iar companiile sunt la momentul în care pot lua măsuri proactive pentru a fi mai bine poziționate pe măsură ce datele și raportarea devin mai reglementate și standardizate”, a arătat Cristina Angheluță, Senior Manager PwC România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall