Sondaj PwC: Trei sferturi dintre consumatori ar întrerupe relația cu companiile care nu tratează bine angajații, mediul înconjurător sau comunitatea
Data publicarii: 21-07-2021 | EconomiePotrivit sondajului „Consumer Intelligence on ESG” realizat de PwC la nivel global, 83% dintre consumatorii care au participat la acesta sunt de părere că firmele ar trebui să fie mai proactive și mult mai preocupate de politicile de mediu, sociale sau de guvernanță corporativă. Mai mult, 76% dintre aceștia, adică mai bine de trei sferturi, susțin că vor întrerupe relațiile cu companiile care nu tratează bine mediul înconjurător, comunitatea sau proprii angajați.
”Consumatorii și angajații doresc ca firmele să se implice proactiv în rezolvarea problemelor de mediu sau ale societății, nu doar să respecte reglementările și sunt pregătiți să recompenseze sau să penalizeze mărcile în consecință. Potrivit rezultatelor sondajului, consumatorii caută informații despre activitățile și investițiile în ESG în diferite surse, dacă firmele nu au raportări specifice”, a declarat Monica Movileanu, Partener PwC România.
În consecință, peste 80% dintre angajații respondenți la acest sondaj ar fi dispuși să lucreze pentru companii care sunt mai degrabă preocupate de problemele sociale, de mediu ri de guvernanță corporativă. Același procent se declară dispuși să cumpere produsele sau serviciile oferite de companiile din categoria definită mai sus.
Asta se întâmplă în ciuda faptului că în prezent, companiile investesc mult mai mult în proiecte de mediu decât în urmă cu zece ani. Cu toate acestea, mai bine de jumătate din consumatori, 57%, sunt de părere că acestea ar trebui să depună mai multe eforturi pentru a promova teme sensibile în acest moment precum problemele climatice sau reducerea consumului de apă. Mai mult, aproape jumătate din respondenți (48%), își doresc ca companiile să facă progrese și în ceea ce privește planurile privind diversitatea și incluziunea ori în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea datelor. De asemenea, 54% dintre aceștia se așteaptă ca organizațiile să rezolve și problemele de guvernanță corporativă precum reducerea diferențelor salariale ori respectarea legilor și a reglementărilor în vigoare.
De cealaltă parte, 91% din directorii generali care au răspuns la același sondaj sunt de părere că organizațiile pe care le conduc au responsabilitatea de a se implica în proiecte de sustenabilitate. Sunt și cifre care dovedesc gradul de implicare al acestora, doar în anul 2020 investițiile în fonduri cu impact ESG dublându-se, până la suma de 51 de miliarde de dolari.
”Balanța înclină spre mai multă reglementare în domeniul ESG, iar companiile sunt la momentul în care pot lua măsuri proactive pentru a fi mai bine poziționate pe măsură ce datele și raportarea devin mai reglementate și standardizate”, a arătat Cristina Angheluță, Senior Manager PwC România.
”Consumatorii și angajații doresc ca firmele să se implice proactiv în rezolvarea problemelor de mediu sau ale societății, nu doar să respecte reglementările și sunt pregătiți să recompenseze sau să penalizeze mărcile în consecință. Potrivit rezultatelor sondajului, consumatorii caută informații despre activitățile și investițiile în ESG în diferite surse, dacă firmele nu au raportări specifice”, a declarat Monica Movileanu, Partener PwC România.
În consecință, peste 80% dintre angajații respondenți la acest sondaj ar fi dispuși să lucreze pentru companii care sunt mai degrabă preocupate de problemele sociale, de mediu ri de guvernanță corporativă. Același procent se declară dispuși să cumpere produsele sau serviciile oferite de companiile din categoria definită mai sus.
Asta se întâmplă în ciuda faptului că în prezent, companiile investesc mult mai mult în proiecte de mediu decât în urmă cu zece ani. Cu toate acestea, mai bine de jumătate din consumatori, 57%, sunt de părere că acestea ar trebui să depună mai multe eforturi pentru a promova teme sensibile în acest moment precum problemele climatice sau reducerea consumului de apă. Mai mult, aproape jumătate din respondenți (48%), își doresc ca companiile să facă progrese și în ceea ce privește planurile privind diversitatea și incluziunea ori în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea datelor. De asemenea, 54% dintre aceștia se așteaptă ca organizațiile să rezolve și problemele de guvernanță corporativă precum reducerea diferențelor salariale ori respectarea legilor și a reglementărilor în vigoare.
De cealaltă parte, 91% din directorii generali care au răspuns la același sondaj sunt de părere că organizațiile pe care le conduc au responsabilitatea de a se implica în proiecte de sustenabilitate. Sunt și cifre care dovedesc gradul de implicare al acestora, doar în anul 2020 investițiile în fonduri cu impact ESG dublându-se, până la suma de 51 de miliarde de dolari.
”Balanța înclină spre mai multă reglementare în domeniul ESG, iar companiile sunt la momentul în care pot lua măsuri proactive pentru a fi mai bine poziționate pe măsură ce datele și raportarea devin mai reglementate și standardizate”, a arătat Cristina Angheluță, Senior Manager PwC România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI