Visa contribuie la digitalizarea a 16 milioane de afaceri mici si mijlocii si tinteste 50 de milioane de IMM-uri la nivel global
Data publicarii: 23-09-2021 | Finante-BanciLa nivel internațional, VISA a contribuit la digitalizarea a peste 16 milioane de IMM-uri, cifră care reprezintă aproximativ 30% din obiectivul stabilit în urmă cu un an, cel de a digitaliza un număr de 50 de milioane de companii mici și mijlocii în următorii ani. Mai mult, încă de la începutul pandemiei de Covid-19, VISA a lansat și o serie de programe comunitare care să susțină IMM-urile să accepte plăți electronice, facilitând astfel accesul mai ușor la economia digitală. De altfel, nevoia firmelor mici și mijlocii de a continua acest proces de digitalizare este subliniată și în studiul global VISA Back To Business, potrivit căruia peste 68% dintre consumator au declarat că pandemia le-a schimbat definitiv comportamentul de plată.
“În 19 luni de pandemie, am observat că acele companii care au folosit comerţul digital şi au făcut vânzări în afara graniţelor s-au descurcat mai bine în timpul crizei sanitare”, a declarat Mary Kay Bowman, global head of buyer, seller, core and platform products, Visa. “Însă acum nu mai este vorba doar de menţinerea la suprafaţă, de supravieţuire. Azi asistăm la o dezvoltare binevenită a antreprenoriatului şi, pe măsură ce ne apropiem de ţinta de 50 de milioane de IMM-uri, ajutăm o nouă categorie de antreprenori să intre în mediul online, pentru prima dată ca nativi digitali”.
Campania de digitalizare a VISA continuă si în România. Pe plan local, procesatorul de plăți a lansat în acest an platforma #MarileAfaceriMici, o platformă care oferă clienților informații cu privire la soluțiile de digitalizare existente dar și la ofertele speciale. Intreprinderile mici și mijlocii sunt ajutate astfel să se adapteze la noua realitate a pieței globale și a unui climat economic impactat puternic de pandemie. Mai mult, în colaborare cu parteneri din România și cu băncile locale, VISA a dezvoltat și o serie de servicii inovatoare adresate intreprinderilor mici și mijlocii care au capacitatea de a transforma modul în care se fac plățile.
Dintre acestea, putem aminti aplicația mobilă Tap to Phone, care transformă cu ușurință echipamentele mobile în terminale de plată fără a fi nevoie de alte echipamente suplimentare. Tehnologia respectivă este deja oferită în România de instituții financiare precum Alpha Bank, Global Payments în parteneriat cu BCR, CEC Bank, respectiv OTP Bank.
O altă soluție oferită de VISA împreună cu partenerii săi este cea de plată cu cardul direct pe factura online. IMM-urile pot încasa astfel banii de la clienții lor adăugând un buton de plată direct pe factura electronică. Inițiativa a fost lansată pe platforma de facturare online SmartBill și contribuie la simplificarea procesului de plată dar și la gestionarea mai eficientă a fluxului de numerar al companiilor mici și mijlocii, fără a pune la socoteală și creșterea ratei de încasare a facturilor.
Nu în ultimul rând, trebuie să amintim de asemenea despre VISA Direct, o soluție de plăți în timp real care permite utilizări numeroase în diverse domenii de activitate. Unul dintre cele mai bune exemple în acest sens este comerțul online, unde clienții au posibilitatea de a primi banii înapoi instant atunci când returnează produse sau servicii achiziționate cu cardul online.
“În 19 luni de pandemie, am observat că acele companii care au folosit comerţul digital şi au făcut vânzări în afara graniţelor s-au descurcat mai bine în timpul crizei sanitare”, a declarat Mary Kay Bowman, global head of buyer, seller, core and platform products, Visa. “Însă acum nu mai este vorba doar de menţinerea la suprafaţă, de supravieţuire. Azi asistăm la o dezvoltare binevenită a antreprenoriatului şi, pe măsură ce ne apropiem de ţinta de 50 de milioane de IMM-uri, ajutăm o nouă categorie de antreprenori să intre în mediul online, pentru prima dată ca nativi digitali”.
Campania de digitalizare a VISA continuă si în România. Pe plan local, procesatorul de plăți a lansat în acest an platforma #MarileAfaceriMici, o platformă care oferă clienților informații cu privire la soluțiile de digitalizare existente dar și la ofertele speciale. Intreprinderile mici și mijlocii sunt ajutate astfel să se adapteze la noua realitate a pieței globale și a unui climat economic impactat puternic de pandemie. Mai mult, în colaborare cu parteneri din România și cu băncile locale, VISA a dezvoltat și o serie de servicii inovatoare adresate intreprinderilor mici și mijlocii care au capacitatea de a transforma modul în care se fac plățile.
Dintre acestea, putem aminti aplicația mobilă Tap to Phone, care transformă cu ușurință echipamentele mobile în terminale de plată fără a fi nevoie de alte echipamente suplimentare. Tehnologia respectivă este deja oferită în România de instituții financiare precum Alpha Bank, Global Payments în parteneriat cu BCR, CEC Bank, respectiv OTP Bank.
O altă soluție oferită de VISA împreună cu partenerii săi este cea de plată cu cardul direct pe factura online. IMM-urile pot încasa astfel banii de la clienții lor adăugând un buton de plată direct pe factura electronică. Inițiativa a fost lansată pe platforma de facturare online SmartBill și contribuie la simplificarea procesului de plată dar și la gestionarea mai eficientă a fluxului de numerar al companiilor mici și mijlocii, fără a pune la socoteală și creșterea ratei de încasare a facturilor.
Nu în ultimul rând, trebuie să amintim de asemenea despre VISA Direct, o soluție de plăți în timp real care permite utilizări numeroase în diverse domenii de activitate. Unul dintre cele mai bune exemple în acest sens este comerțul online, unde clienții au posibilitatea de a primi banii înapoi instant atunci când returnează produse sau servicii achiziționate cu cardul online.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI